geggelundin: han gör faktiskt bra matcher minst 2 av 3 i år tycker jag o kämpar bra i år trots att vi så ofta ARBETAT i SUR MOTVIND i matcherna det skall ge honom eloge för o kan hålla med om att han av någon anledning sällan nämns när det gäller beröm. Vi får helt enkelt tänka mer på det i fortsättningen..
Fattar inte vad det är för fel på er... alltid ska de vara gnäll på någon eller nått och visst kan de vara befogat i många fal. När man börjar gnäller för att en spelare inte tackar klacken har man väl ändå sjunkigt för lågt. Kricke har säkert sina skäl eller måste han kanske ansöka hos klacken i förväg för att slippa ?? Vem vet,han kanske ligger i omkl rummet med ispåsar på ljumskarna när de andra är ute och klappar is...
Knylan: Kanske, kanske inte.. Tror inte vi ska underskatta klackens betydelse, speciellt inte när vi talar om en egen produkt. Tror det är nästan mer viktigt för en sådan spelare att få känna ortens befolknings stöd i ryggen, och kanske till och med få individuell uppskattning stundtals också. Eller så är det kanske som ni säger, han skiter blankt i klacken..
Jesse P: Har nu sett matchbilderna och står fast vid att det var Ströms passning.. kul att de har sån koll på alla spelare, enligt kommentatorn på aftonbladets matchvideo så var det Timmy Pettersson som reducerade för MoDo
Har just sett matchen i repris pga jobb. En enkel fråga: Är det slut på skitsnacket nu? Skicka hem Oksa, (lysande målvaktsspel) Sparka Kenta och Nubben Bort med Regin (hans trippelfint i tredje gör att jag älskar honom) Hata det mesta och bänka alla andra...
Det Timrå jag har sett ikväll är det Timrå jag älskar att se!
Laken: Vill ha en reviderad poängbedömning! Krizan släppte tre, Oksa ett!
friskan: Jag gillar också Crippe. Kan hålla med lite lätt att det snackas väldigt lite om honom då han svarar för bra matcher. Men för den skull åker man inte ut och duschar snabbare än sin egen skugga efter slutsignalen. Lite uppskattning till publiken bör han kunna visa. Det är trots allt bra tryck här hemma många gånger.
geggelundin: Det känns ganska överilat och pretentiöst att tro att Crippes agerande efter matcherna har något att göra med något missnöje som grundar sig i att vi inte honorerar honom med en ramsa när han slår ett bra pass eller nått.
Nåväl, antingen knappar någon på ett svar eller så drabbades planket av total tystnad. Dags att sova iaf, en hård arbetsdag kvar sen är det dags att vila ut i helgen. Ikväll ska vi drömma sött om vinsten! God natt med er.
geggelundin: Hur många gånger har det funnits inlägg där det varit åsikter om "egna produkter"? Vi har en alldeles "egen produkt" som faktiskt kan göra riktigt bra ifrån sig. Jag gillar Crippe.
Knylan: Det är nog en väldigt ömsesidig känsla skulle jag tro. När Crippe gör någonting bra skiter klacken i det.. när klacken gör någonting bra skiter Crippe i det.
Har sett honom göra många bra matcher i år men det är sällan någon som nämnar honom ens. Roligt att se poängutdelningen ibland här på planket. Idel 1:or och 2:or trots de matcher då han är riktigt bra.
Per HApps: Good old Hasse Nordin visade idag att gammal inte är annat än gammal och förlegad. Han funkar som ersättare, som idag då, tydligen, men det var bättre förr, eller nåt.
actionleif: Han kanske bara känner att han inte riktigt har gjort sig förtjänt av klackens stöd eftersom han har uppvisat ett rätt svajigt spel i mellan åt? :) Efter nästa nolla på hemmaplan så kommer han säkerligen ut och tackar för sig...säger jag som sitter uppe i Umeå och är fruktansvärt bitter för att man inte kan följa matcher som denna...
Icetea: Oksa stabil ? Det är väl bara förnamnet på hans agerande i kväll? Oksa visade att stortvivlarpessimisterna har fel beträffande hans kapacitet. Nu kanske ni också kan se lite mer nyanserat på kompetensen?
Hur som helst, härligt med 3 poäng!! Framgång föder framgång så vi kan nog fortsätta hoppas på slutspel.
friskan: Håller med. Crippe får sällan eller kanske till och med aldrig beröm från klackhållet. Kan inte klandra honom. Stundtals är han riktigt jävla bra men tydligen så får han ingen uppskattning för det. Visst måste man få ha sina favoriter. Men att man inte vet bättre än att uppskatta sin "egna produkt" tycker jag är väldigt dåligt.