1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587459 inlägg · 6217 ämnen

Timrå IK - Modo 2005-11-24

« · 625042 · » Till forumet


Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Laken: Nog tycker jag allt att du borde kunnat ge Strålman nått plus va ? Tyckte han var strålande idag !!!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
+++++ - Kent Manderville
++++ - Mika Oksa
+++ - Magnus Nilsson
++ - Valeri Krykov
+ - Sanny Lindström

Just för närvarande uppdateras spelarbetygen på min profil...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Per HApps: Com Hem.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Per HApps: Den visas inte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Nån som vet om Lulematchen på lördag går på PPV?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Vart är Movve och Edström ikväll???
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
geggelundin: När körde vi senast Crippe klapp klapp klapp osv...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
FM:
Och jag har hamnat i blåsvädret...............

Jag säger det igen....var glad att vi vunnit *njut*.

Klacken är helt suverän att lyssna på när det går bra, synd att det inte var fler på plats.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
geggelundin: han gör faktiskt bra matcher minst 2 av 3 i år tycker jag o kämpar
bra i år trots att vi så ofta ARBETAT i SUR MOTVIND i matcherna det skall ge honom eloge för o kan hålla med om att han av någon anledning sällan nämns när det gäller beröm.
Vi får helt enkelt tänka mer på det i fortsättningen..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Fattar inte vad det är för fel på er... alltid ska de vara gnäll på någon eller nått och visst kan de vara befogat i många fal. När man börjar gnäller för att en spelare inte tackar klacken har man väl ändå sjunkigt för lågt.
Kricke har säkert sina skäl eller måste han kanske ansöka hos klacken i förväg för att slippa ??
Vem vet,han kanske ligger i omkl rummet med ispåsar på ljumskarna när de andra är ute och klappar is...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Knylan: Kanske, kanske inte.. Tror inte vi ska underskatta klackens betydelse, speciellt inte när vi talar om en egen produkt. Tror det är nästan mer viktigt för en sådan spelare att få känna ortens befolknings stöd i ryggen, och kanske till och med få individuell uppskattning stundtals också. Eller så är det kanske som ni säger, han skiter blankt i klacken..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
friskan: Crippe kanske är som jag: för mycket vätska och för liten blåsa?
Ut så fort det går, åsså tror alla att man är otacksam...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Jesse P: Har nu sett matchbilderna och står fast vid att det var Ströms passning.. kul att de har sån koll på alla spelare, enligt kommentatorn på aftonbladets matchvideo så var det Timmy Pettersson som reducerade för MoDo
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Har just sett matchen i repris pga jobb.
En enkel fråga: Är det slut på skitsnacket nu?
Skicka hem Oksa, (lysande målvaktsspel)
Sparka Kenta och Nubben
Bort med Regin (hans trippelfint i tredje gör att jag älskar honom)
Hata det mesta och bänka alla andra...

Det Timrå jag har sett ikväll är det Timrå jag älskar att se!

Laken: Vill ha en reviderad poängbedömning!
Krizan släppte tre, Oksa ett!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
friskan: Jag gillar också Crippe. Kan hålla med lite lätt att det snackas väldigt lite om honom då han svarar för bra matcher. Men för den skull åker man inte ut och duschar snabbare än sin egen skugga efter slutsignalen. Lite uppskattning till publiken bör han kunna visa. Det är trots allt bra tryck här hemma många gånger.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Knylan:
Han är bara sånn, en typisk Söråkare , ;))
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
geggelundin: Det känns ganska överilat och pretentiöst att tro att Crippes agerande efter matcherna har något att göra med något missnöje som grundar sig i att vi inte honorerar honom med en ramsa när han slår ett bra pass eller nått.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Nåväl, antingen knappar någon på ett svar eller så drabbades planket av total tystnad. Dags att sova iaf, en hård arbetsdag kvar sen är det dags att vila ut i helgen. Ikväll ska vi drömma sött om vinsten! God natt med er.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
geggelundin:
Hur många gånger har det funnits inlägg där det varit åsikter om "egna produkter"?
Vi har en alldeles "egen produkt" som faktiskt kan göra riktigt bra ifrån sig.
Jag gillar Crippe.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
actionleif: Jag trodde det snackades om Oksa. Men där ser man.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
actionleif: Ja, den karln gör ju inte ens sitt jobb så han borde väl verkligen skämmas om han inte tackade klacken. Crippe spelar ju iaf bra.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Dream Team:
Jag tror det behövs "pratare" på tillväxt det är bara att anmäla sig om intresse finns.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
geggelundin: Lite roligt att Ström ändå tackar klacken trots all skit han får utstå
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Knylan: Det är nog en väldigt ömsesidig känsla skulle jag tro. När Crippe gör någonting bra skiter klacken i det.. när klacken gör någonting bra skiter Crippe i det.

Har sett honom göra många bra matcher i år men det är sällan någon som nämnar honom ens. Roligt att se poängutdelningen ibland här på planket. Idel 1:or och 2:or trots de matcher då han är riktigt bra.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Olle: Crippe har nr 10 och spelar som ytterforward
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
actionleif: Höll inte han nollan i inledningen av säsongen? Jag kanske minns fel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Skarin: aning = annan. Allt enligt svenskt lexikon ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Per HApps: Good old Hasse Nordin visade idag att gammal inte är annat än gammal och förlegad. Han funkar som ersättare, som idag då, tydligen, men det var bättre förr, eller nåt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Per HApps: Tar vinsten som ett tecken på att Hasse var tillbaka.. hoppas verkligen han fortsätter ;)
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Hoppas att det var en engångsföreteelse att pratarn inte satt som speaker.
Dagens var ju lika karismatisk som Lars Lejonborg.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
RocknRolf2: Ström svarade för den avgörande passningen till Mange Nilssons 2-0 och ingen aning. Rätt ska vara rätt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Olle: Efter nästa nolla? Kanske att han lovordas om han spräcker nollan ..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
geggelundin: Vadå? Hur kan man som grupp på 100 pers lovorda en spelare?

Ärligt talat så är det väl bara så att Crippe skiter i klacken. Sen så kan man ju stå och slå klubban i isen lite förstrött ändå, men han orkar inte.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
actionleif: Han kanske bara känner att han inte riktigt har gjort sig förtjänt av klackens stöd eftersom han har uppvisat ett rätt svajigt spel i mellan åt? :) Efter nästa nolla på hemmaplan så kommer han säkerligen ut och tackar för sig...säger jag som sitter uppe i Umeå och är fruktansvärt bitter för att man inte kan följa matcher som denna...
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Hälge: Riktigt pinsamt att de inte lärt sig namnen än .. svt hade samma text .. ingen som hajat till på namnet
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Hälge: Haha. Ja är det inte Mika Yksa så är det Vladimir Krykov. Heja TT!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Kul att Vladimir Krykov fick sätta ett mål i kväll.

För övrigt så gjorde Valeri sin 200:de match i kväll.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Icetea: Oksa stabil ? Det är väl bara förnamnet på hans agerande i kväll?
Oksa visade att stortvivlarpessimisterna har fel beträffande hans kapacitet.
Nu kanske ni också kan se lite mer nyanserat på kompetensen?

Hur som helst, härligt med 3 poäng!! Framgång föder framgång så vi kan nog fortsätta hoppas på slutspel.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
tikpower: Kommer inom kort upp på www.aftonbladet.se
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
friskan: Håller med. Crippe får sällan eller kanske till och med aldrig beröm från klackhållet. Kan inte klandra honom. Stundtals är han riktigt jävla bra men tydligen så får han ingen uppskattning för det. Visst måste man få ha sina favoriter. Men att man inte vet bättre än att uppskatta sin "egna produkt" tycker jag är väldigt dåligt.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Kronblom: Jag hänger inte upp mig på det heller, jag tycker bara att det är lite trist.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Hälge: finns det ingen video snutt från matchen nånstanns... har letat men inte hittat nåt..


Timrå IK är bäst
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
friskan: Har ju svårt att tänka mig att hans populäritet ökar iom att han bara åker av isen utan att tacka klacken ..
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Hälge: Jag struntar i om han tackar eller inte, bara han spelar bra!
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
friskan: Ja, förmodligen.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Hälge:
Mig tackade han iaf.........kanske jag tillhör publiken då.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
friskan: Inte vet jag vad vissa har sagt, men han kan väl kanske tacka resten av publiken, då ?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
RocknRolf2:
Du kan väl vara glad....åtminstone till imorgon.
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
Hälge:
Inte konstigt egentligen........har "klacken" lovordat Crippe någonsin?
Kommentera

Sv: Timrå IK - Modo 2005-11-24
RocknRolf2: Nu har vi två bud, avvaktar matchvideon .. men ström fick iaf en andra assist .. får se den som öppnande ;)
Kommentera

« · 625042 · »