MB: Alla i denne jävla skitförening kliar ju vrandra på ryggen,bra betalt har dom ochså,det måste ju vara den enda arbetsgivaren som inte ställer krav på sina anställda utan bara blint betalar lönen månad efter månad. FYFAAN VAD TRÖTT MAN BLIR!!!!!!!!!!
MB: Vet ju att man aldrig mår bättre av att se tillbaka.. men ändå kan inte låta bli: Saknar somliga som tex MAnderville, Krykov, Koskinen, Sanny hmmm för deppad för att komma på nån nu helt enkelt.
fighter: Jag har redan gjort det, efter förra säsongen kände jag att jag inte pallade detta något mer, speciellt som man ser ledningen inte gör ett dugg för att bli bättre, undra vad TJ tänker nu, han med orden ett steg framåt varje säsong, trodde det var till det bättre inte sämre. De är inte värda mitt engagemang......
timråhjärta: Tror att det är long gone my friend...devisen " Vi ger aldrig upp" kan vi bergrava, några Manderville typer finns inte längre, inte i dagens Timrå i alla fall.
Det är faanimig skamligt!!!! skulle jag missköta mitt jobb så då skulle jag få sparken,men inte dessa för högt betalda lyxlirare,jag tror jag tar timeout från hockeyn resten av säsongen,kalla mig gärna medgångssupp. men alla har ju en gräns för vad man tål,min är nådd nu.
MB: Blir bara så ledsen, det är inte ens skoj på matchdagen ju...
Inget pirr nästan igen förväntan kvar ,att idag vänder vi på skiten bara trött acceptans att sakta med säkert så produceras det mera, men även släpps in mera
När ska jag få se stoltheten hos spelarna, glädjen och vinnarskallarna igen Timrå känslan som alla tidningar skrev så mycket om
RTS: Antingen från styrelsen eller från Challe själv.
Säger man inget så kan man dra åt helvete. Jag kan omöjligt se Challe som tränare i Timrå mer än max månaden ut. Ju snabbare vi är av med eländet desto bättre.
Linkan har ju även gjort sitt sista år som sportchef i en elitserieklubb. Det är för mig fortfarande obegripligt hur han kunde få den tjänsten överhuvudtaget. Den mest pinsamma jävla rekrytering i klubbens historia!
timråhjärta: Vårat hjärta för laget kommer alltid att vara kvar, men spelarna har inte en djävla gnutta hjärta eller stolthet för färgerna de bär, det var det länge sen de hade , det värsta är väl att coacherna defenitivt inte har det.
Det positiva i kråksången är att vi kanske är klara för kvalserien i god tid. Elitserielag som kunna mentalt o fysiskt ladda för kvalserien i god tid klarar sig alltid kvar... nästan.
Blir ledsen i hjärtat, timråhjärtat... Det som i alla år slagit patriotiskt, trots motgångar, trots makens gap och vrål och sura miner och övertygelse om kvalserie..
Jag har alltid tagit Timrås parti i vått och torrt, trots att vi legat under med flera mål har jag alltid tyckt att matchen är inte slut förns slutsignalen går.. *det går fort i hockey* *en par mål kan trilla in fort* * en utvisning till vår favör, så...*
Men jag börjar ärligt talat ledsna något, dels så är jag omgiven av negativa kommentarer överallt, dels så inser jag att: - vi har mycket sällan marginalerna på vår sida - vi har många individuellt duktiga spelare, men TEAMkänslan numer då? - vart tog "röd o vit, hockeydynamit" vägen - av någon anledning drar vi på oss domarens missnöje eller att han är petig, inte för vår favör.
*ruskar på huvudet*
Chocka mig, spela intensivt direkt nu, inte när det är 2 min kvar....när det bara blir panik Loosa inte mot MOdo hemma, ta en trea snälla!!
Vill vara en timråpatriot vill vara stolt över "mitt lag"
ULF L: Att de ska knyta näven känner jag som tveksamt, sådana karaktärer är de inte, de är primadonnor, som när det går tungt viker ned sig fullständigt, istället för tvärt om.
Enbart pinsamt att man misslyckats två år i rad med rekryteringen av spelare, vi har det lag ledningen förtjänar, inte vi supportrar......
ULF L: Just precis. Antagligen inte så jättebra. Därför bör han få gå snarast. Vi behöver en lite äldre, luttrad coach. En som inte är lika lynnig och nyckfull som Challe. Kenta kunde vara jävligt grå och tråkig ibland men den här typen av uppförande fanns inte under hans tid.
Linkan måste även gå. Där var det fel redan från första början.
mikenomad: Är inte mer insatt i situationen mer än X och det ni skrivit här. Men saker och ting som inte händer i arenan ska man inte kunna bli straffad för.
Vad är de för jävla syn? Vilken som helt kan klicka hem andras souvenirer och ... | #Läs mer ·
Där sprack min katts trumhinnor