RocknRolf2: Men skärp dig. Challe är väl verkligen engagerad i det som händer. Att det knyter sig för spelarna kan knappast vara hans buisness.
Vad har Challe gjort som gör att du vill se hans avgång?
RocknRolf2: Challe hatar att förlora, tro mig. Det som däremot knyter sig är spelarnas tro på sig själv och vad de kan åstadkomma. Att sparka Challe lär inte lösa särskilt mycket.
Din hysteri att sparka Challe har fått med sig andra TIKare. Jag har full respekt för din åsikt, däremot tycker jag att du är alldeles för brutal i din syn. Förutom en del tveksamma kedjeformationer tycker jag att Challe löst sina uppgifter rätt bra. Han är medveten om sina brister, han känner en frustration och han har sökt hjälp för att komma till bukt med dessa problem. Så mycket mer än så kan man inte begära, eller hur?
RocknRolf2: Jag har svårt att se att det blir en säsong till i Eliten. Att man släppte Tenkrat o Sundh var två grova missar av Tik, att man sedan inte försökt ersätta Pyrret är en annan.
Vilka jäkulska problem vi har i uppspelsfasen i mittzon.
MPS får ta på sig två mål, Corso ser ut att misstrivas och visar divalater. Sebastian Erixon, Bäst på plan igen.
Vilken inledning, AGERA NU TIMRÅ, Hit Sonnenberg o Caslava NU, Signa Linkan fortare än fan,så finns iallafall chansen på ingenmansland.
Där sprack min katts trumhinnor