russkiy medved blyat: Domaren blåser av för hög klubba när Dahlen kommer fri och han blur arg slår klubban rakt ner i isen hårt. Domarna har ingen känsla synd
kulltorp: Jag tycker ni är klasser bättre men inte för att nervärdera er prestation… Det är såhär alla bortamatcher har sett ut med undantag mot HV71 där vi helt plötsligt kom på att vi spelade hockey i den högsta divisionen i Sverige. I övrigt är vi ungefär lika bra som Roger i Hata Göteborg.
Heja heja. Just nu är jag jävligt nöjd med förkylning än att skämmas i Timrå.
Uppfriskande att se er spela efter att ha bevittnat Växjös mordförsök på hockeyn tidigare idag (nej Brynäs bjöd väl inte upp till jättemycket dans heller). Som en total motsats till Växjö. Mitt frågetecken är väl om ni kommer orka spela så intensivt hela säsongen men underhållande att se på är det iaf.
kulltorp: Ja, enögdheten är frapperande. Byström ser Lundmark komma. Gör sig redo för att sätta emot och hoppas på en lyckad offensiv tackling a la Foppa för att överraska Lundmark. Byström faller på eget grepp och nån fysisk lag, då Lundmark har liiite fler kilon att sätta in. Att yra om boarding och crosschecking i den situationen känns inte seriöst öht…
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·