russkiy medved blyat: Domaren blåser av för hög klubba när Dahlen kommer fri och han blur arg slår klubban rakt ner i isen hårt. Domarna har ingen känsla synd
Lakesi: Jag tycker allsvenskan blivit tråkig när inte Modo spelar där, inget lag där man älskar att de förlorar. Som utfyllnadsgäng i SHL hade man kunnat haft Tingsryd istället.
Lakesi: Det spel vi har nu är det bästa vi har haft på 20 år. Kanske någonsin.. Bland det bästa jag sett oss spela. Vi är definitivt topp 3 just nu i SHL. Endast skador eller att vi inte orkar kan stoppa oss ifrån att gå långt i år.
Dagens handväska måste ju gå till den här Övikstjommen som åker på Johansson, sekunden senare lägger han sig ner på isen själv. Åker man på mv kan man ju iaf stå upp för sig själv... Patetiskt, nej istället ställer man sig i Tv och yrkar på 2a på JJ
enda två anledningarna att vi inte går för två siffrigt nu är pga domarna o viss oskärpa. hemsk insats av zebror varför göra en så ojämn insats när man ska vara objektiv ? nån som kan förklara blir fan ledsen
Zäta75: Det går för bra nu. Vågar inte jinxa något inför framtiden för att starta en 7 raka torsk streak. 🤪
Men man måste ju lyfta upp arbetskapaciteten i laget. Tror jag aldrig sett Dahlén backckecka så hårt som denna säsongen.
Sen också hur spelarna står upp för varandra. Förra säsongen hade knappt en spelare lyft ett finger för att stå upp för Johansson som i situationen med Aagard.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·