The great one: dom ser så in åt helvete nonchalanta ut i spelet. Halvfart. Typ..ta den pucken du. Jaga på den pucken du..Ta tacklingen du jag åker och vilar. Fy fan vilket jävla skitlag man swischade pengar till...
Sputnik: Sen uttalade sig Kapanen att trots utlåningen av Johansson är det ingen panik. Vi har 13 forwards och 7 backar och där är vi nöjda för tillfället. Jo tjena..
Men agera för helvete upp med Hartman eller Walli i 1a bara rulla runt som idioter som på Freddans tid. Inte en dåren som sköter musiken är vaken sämst i hela ligan på ALLT
Zäta75: Vi är på väg till anfall med typ 2 mot 2. 3 sekunder senare har Örebro jobbat hem så det är 2 mot 5, de erövrar så klart lätt puck och vänder och gör mål. Vad är tanken med att inte hjälpa de som anfaller?
Zäta75: Alla härinne förstår nog det. På FB tycker de nog att "grabbarna gör så gott de kan" och att de som gnäller kan "göra det bättre själv då!!11!" Ante o co gillar FB
Smokey: Hörru Smokey, vet du om det är nån streamingtjänst som kör Ingemar Bergmans filmer? Tänkte jag ville se på lite feel good så här mitt i missären.
9908: Du menar när 19 skymmer egen målvakt och kanske till o med styr in den åt Örebro, eller kanske hur Erixon återigen täcker en vinkel JJ redan kan täcka
thorwald: Skulle viljat se vad Oskarshamn gjort med denna trupp. Underprestation deluxe just nu vill jag påstå. Kapanen blir prövad direkt denna säsong.