fighter: Om de varit smarta eller ej är väl subjektivt, däremot noterar jag med ett leende att många av er kommer till samma slutsats förr eller senare. Och till skillnad från er håller jag inte på med personliga påhopp eller osakligt grundade inlägg.
RTS: Tycker du överdriver Hedströms inkompetens men jag kan hålla med om att man kan förvänta sig så mycket mer av någon som lyfter en sån hög lön. Hur många säsonger kan man vänta på att han ska "komma igång"?
Erik Andersson är också en spelare idag som jag tycker mest bara har varit i vägen. Han har haft 3-4 bra målchanser och inte förvaltat dessa alls. När spelare som Erik, Persson och Erixon får speltid så inser man hur ojämn den här truppen är. Skogs lever ju bara på gamla meriter, kommer han inte upp i normal standard snart så kan han lika gärna sitta på bänken.
spud: Men många av dina inlägg har ju inte varit så smarta,jag tror att många som läser ditt nicknamn blir arga bara därför,du har ju skrivit rätt många tykna inlägg.
Olle: Det ingår 2 forwars och 1 center även i defensiven. Om du tittar hur hedström agerar både offensivty och deffensivt så de byten han spelar är Tik i princip en man mindre.
Totalt sämst på plan, tätt följt av S Erixon.
Men visst backspelet är inte bra, mkt pga vi möter det speedigaste motståndet hittils i år, Rögle är jävligt snabb i spelvändningarna.
vi möter ett mycket bättre lag helt enkelt.jonte det är dags nu att omförhandla han lön,han är faan inte värd 300.000mån skicka hem han till skellefteå,timrås backar??? är dom i korvkiosken det är så jävla dåligt,nu gäller 100% framåt bara fullfart. det är inte slut innan tjocka damen sjungit.
RTS: Hur kan du ens upptäcka Hedström i myllret av uselt försvarsspel? Hur kan Hedström vara sämst på banan när vi har individuella prestationer på backsidan som vart och ett får ta på sig baklängesmål som mest troligt förlorar matchen åt oss?
Ambroo: Mkt konstigt att du som kunnigt "som jag ser det" tycker målvaktsspelet är kasst.
Men om man är lite vaken ser man ju att S Erixsson inte är i närheten av elitklass just nu. Men sämst av allt sämst är ju Hedström, Totalt sämst på plan.
Jag som trodde jag hade sett årets sämsta match borta mot Brynäs. Men icke! Det märks ju att backarna inte har förtroende för Backlund. Jag förstår dom när varje skott studsar livsfarligt rakt ut. Sedan blir det ju inte bättre när passen från backarna hamnar bakom spelarna. Det jag hoppas på nu är att Rögle tappar allt i 3:e (har ju hänt förrut).
Ambroo: Bua ut dom i paus, in med Åkerlund i målet, ställ av Skogs, spela Wandells femma och Pääjärvis femma dom första 10 minuterna av tredje. Resten av laget måste ha krökat rejält igår...
Tja, blir ju så här när man vägrar fylla på med mer rutin på backsidan. Men det hade ju varit fegt att satsa på nån till med lite mer rutin som en bloggare skrev...
Obegrepligt. Och det här vänder vi inte. Lider med Wandell, Pyrret, kidsen och några fler som faktiskt gör vad de kan.
Forward: Genomgående juniormissar och man skänker bort allt gratis. Utskåpade på hemmaplan mot ett allsvenskt gäng som saknar en hel drös ordinarie spelare. Dags att ta bort/ändra omröstningen här till höger...
Olle: Grundskola i hockey: Om backen inte är 100 % säker på att han kan bryta puckbanan så ska man INTE stanna kvar utan backa hem... Det är ju juniormisstag på backsidan :(
Forward: En allsvensk zebrajävel som inte på något sätt överglänser Sjöberg. Förutspår att tredjeperioden kommer att bestå av en lång radda kompensationsutvisningar.