1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19

« · 1203817 · » Till forumet

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
BlackBay: Ja men Varför är dom så fega?
Nån gång måste man säga ifrån o markera o det här är en sån gång!
Kommentera

BlackBay: Varför gör du det inte då? Det finns säkert någon fler här på HS som hjälper dig.
Kommentera

Olle: Just nu känns Allsvenskan som en befrielse jämfört med detta. Synd det inte är som i fotboll. Timrå IK som förening skulle må rätt bra av en rejäl nystart. Kanske ska följa AIK till KHL...
Kommentera

Frella: Du hann för mig.

Jag gillar hans fart och inställning. Men jag påstår inte att han hade vänt detta på egen hand. Saknar dock den typen av spelare.
Kommentera

Frella: Det känns ju sådär med nuvarande publiktapp också i nuvarande regi. Sparar på inkomsterna samtidigt lixom.
Kommentera

Hahl Bundy:
Timrås klack är för fega när det gäller sånt där....... själv skulle jag personligen stolt hjälpa till att hålla upp en jättebanderoll med texten "Avgå Challe" på........
Kommentera

Olle: brrr.....säg inte så Olle, även om det troligen är sant...nää kvalserien är sista chansen att rädda vårt kära TIK!
Kommentera

PEAP:

Men det är ju inte bara saknaden av honom som är problemet.
Kommentera

PEAP: Vad skulle han gjort för skillnad?
Kommentera

Frella: Linkan får väl skriva en lista (det är han bra på) med 10 tränare och ge dom några matcher var och på så sätt hålla den positiva "ny tränare"trenden igång en längre tid
Kommentera

Mappe: Inga jävla AIK fasoner........men något måste visas.
Kommentera

PEAP: jo, och som Laken sa...nu är jag också mentalt inställd på kvalserien...det BORDE gå att hänga kvar....allsvenska lagen verkar rätt ojämna, vi har ju en rätt jämn kvalite....eller????
Kommentera

Frella: Det är ju bara att tömma bankkontot och hoppas på det bästa, det är för sent för att tänka långsiktigt nu. Åker vi ner så är allt över.
Kommentera

MB:

Att man gjorde sig av med Sundh är ett mysterium, helt ofattbart.
Kommentera

Klint Östwood: Det var vad jag hörde. Men jag vet i faan om det stämmer. Det känns inte så. Varför skulle något positivt hända Timrå?

Nu skiter jag i det här. Jag ger upp för ikväll.

Ångest.
Kommentera

SNÄLLA JAN SÖDERSTRÖM kom och hjälp oss.
Kommentera

Olle: Nej men vi sparar pengar in i det sista, det enda som räknas i denna förening.
Kommentera

Hahl Bundy: Ja dom gjorde nåt sånt.
Kommentera

RTS:jävla flopp!
Kommentera

RTS: Båda tränarna SKA bort.
Kommentera

Taurus: Nä precis, det är något som inte stämmer, som någon tidigare skrivit så verkar det inte att få hit spelare, stämmningen i laget som var en lockande sak finns inte längre plus en massa annat.

Sen funderar jag i tänket med att låta Sundh gå, med sitt hjärta och inställning....mot vad????
Kommentera

Frella: Tror du att vi kan få en långvarig, positiv boost MED challe i laget?
Kommentera

MB: NÅT måste klacken göra. Luleå gjorde nåt för nåt år sen, nån markering.

Finns det nån med mod i klacken eller är dom lallare?
Timrås supporterklubb har väl aldrig visat sitt missnöje men det kanske är dags för 1:a gången o det kan ge resultat!
Kommentera

Som sagt, Nygge kan jag tänka mig ha kvar, resten kan dra.

Nu kanske ni som hyllat Linkan fattar vart vi är på väg, Jimmy kom med nått förslag el försvar.

Linkan, Challe o TJ fantastiskt bra jobbat

Kommentera

PEAP: Kvartsamtal NU! Ställ samtliga ansvariga mot väggen och och förklara dem icke önskvärda på ett mycket handgripligt sätt! Kunde dfg och ba kan väl fan vi! Det är åt helvete för mycket "knyta handen i fickan" Det gäller både ledningsgruppen och vi supportrar. AGERA NU!!!
Kommentera

Kerstin_k:

Var den 24e november ett magiskt datum nämnde du?
Kommentera

RTS:

Våran klasspelare och förstecenter av stora mått. 5% kapacitet jämnfört med Johan Davisson!!!
Kommentera

erathoo:

Ja, det är sanslöst. Man dunkar huvudet i bordet och hoppas att man ska vakna ur en mardröm, men icke.
Kommentera

Kerstin_k: Varför ska vi sparka Challe nu? Oftast ger väl ett tränarbyte en boost precis i början. Lika bra att spara pengar och värva nya spelare runt sista januari samt byta tränare runt mars...

Var det inte Challe som efterfrågade mindre svärmorsdrömmar? Det jag ser på isen är nog mer beskedligt än så.

Kommentera

Kerstin_k: Jag håller med, varför man inte väljer att bua ut challe och laget i tredje perioden, det förstår jag inte. Spelarna måste ju tycka att det är ok att uppträda så här, dom måste ju tro att folk inte bryr sig om laget.

Varför buas det inte?!
Kommentera

PEAP: jo...det gör det..och deras 4:e strax efter.....
Kommentera

Hahl Bundy: Nä hoppas kanske är ett bättre ordval, men som sagt lurar sig själv är sanningen. Nån tillfredsställelse finner jag ingenstans i detta men kanske lurar man sig själv på den punkten också
Kommentera

Laken: Visst var Corso bra ikväll?.

Kommentera

Kerstin_k: Man ska visa missnöje på ett något konstruktivt sätt, typ när matchen ska börja, går hela klacken ut, väntar fem minuter sen tillbaka och föra ett jävla liv.
Kommentera

MB:

Tänkte???????????????? Vem????????????

Nä, nu säger jag som Timrå IK. GOD NATT!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

PEAP: Vid Rögles andra mål? Jag såg fem mål där det var VM i alibi.
Kommentera

Per HApps: Ut med tiggar håven, det är det enda som kan förändra det här....Erkän o skämms över hur fel allt blivit (T-j, Linkan, Christer)
Kommentera

PEAP: Rädd för det min vän......men jag funderar hur de i styrelsen tänkte med den tre-stegs målsättningen och de värvningarna!!!
Kommentera

Olle: Nej, det finns absolut inget hedervärt med den här förlusten. Inte det minsta. Det här var så pinsamt som det bara kunde bli.

Det jag menade med mitt inlägg är att det är vad Challe får samtliga förluster till, på ett eller annat sätt.

När är det okej för en klack att visa öppet missnöje mot ledare/spelare?
Kommentera

MB:

Skrev precis det för ett tag sedan!! Man har avsiktligt grävt ner sig!!
Eller så har man inte kunnandet att få spelare att välja tik som arbetsgivare
Kommentera

PEAP: Jobbar hemifrån imorgon för att slippa höra Sundsvallar'n på jobbet vältra sig i vår Timrå misär. Tack kära HP för bärbara datorer.

Flaskans innehåll minskar stadigt...

Kommentera

jonmannen: Vi tror inte på mirakel.
Vi som är härinne är sjuka i huvudet!
Vi finner tillfredställelse i ångest o självdestruktivitet!
Kommentera

MB:

Du har rätt i det, tappet är för stort kontra vad vi fått.
Är väl kanske dags att inse det även för en blåögd jävel som jag.
Kommentera

Kerstin_k: Den här förlusten var väl jävligt långt ifrån hedersvärd? Det här var ju för fan en större skam än torsken mot modo borta.
Kommentera

Kerstin_k: Ja bara det inte innefattar underhållning-rejäla tacklingar o en fantastisk inställning.....
Kommentera

Laken: ja att vi spelar kval i vår är de inget snack om .. de behöver vi inte ens diskutera . frågan är hur förbereder vi oss ? resten av matcherna är en transport sträcka
Kommentera

Berglund och Linkan sitter kvar för att Tj vägrar erkänna att båda var ett misstag. Menuier spelar för att Challe vägrar erkänna att han gjorde en felscoutning. Vi stannar inloggade för hur jävla mörkt det än ser ut så tror vi på ett mirakel ska hända i form av ett nyförvärv sopm heter duga.

Alla är lurade
Kommentera

The great one:
Det kan helt omöjligt finnas pengar till det som behövs just nu,  så paniken uppe på kansliet måste i skrivande stund vara total.

Kommentera

Men inse friends.....kolla vad vi tappat de senaste tre åren och vad vi har värvat som ersättare, tacka fan att det går rätt ned, och ändå har man en målsättning med final denna säsong. Någon som fattar och kan förklara!!!!
Kommentera

The great one: Tror tyvärr inte att det är hela sanningen. Man ska inte lyssna på rykten, jag vet, men på något sätt är det svårt att slå dövörat till när man gång på gång får höra att TJ styr föreningen på ett otillfredställande (diplomatiskt uttryckt) vis.
Kommentera

« · 1203817 · »