73Sjöbba: Älskar att man hejar på elitseriens sämsta lag. Det enda positiva är väl att Linkan måste slänga in handuken snart? Har han något koll alls på sin nyförvärv? Skandal.
Enorm skandal att uppträda så där fruktansvärt DÅLIGT i början på 3.e, 1:34 minuter så snabbt gick de att avgöra matchen, SKANDAL !!!!!! På våran hemmaplan ska vi fan vara det lag som åker mest skridskor och kör på utav bara fan, inte tvärtom.
Säsongens mest givna 'va faen!!?1'-förlust på förhand. Och inte blev man besviken. Eller, tvärtom dårå. Varför blir det alltid så här? Jag var så säker innan att jag högaktningsfullt sket i att titta på eländet. Detta trots att man var grymt nyfiken på Lundmark.
Frella: Jag har inte klagat. Tycker snarare att det är bra med tanke på hur laget uppträder på hemmaplan. Tomma läktare en match hade kunnat vara något. För att markera att man som supporter inte accepterar det här skitspelet i sin egna hemmaborg.
Bragd-Birger: Hur många år har det sett likadant ut? Vi kunde inte Slå Rögle och Mora etc tidigare. Så länge vi kan studsa upp och prestera mot lagen på övre halvan tror jag ändå detta kan gå vägen.
ÖstrandsNisse: ja . de vore ju lysande för timrås ekonomi . räcker de inte med att de är 4300 på matcherna . . . timrå och södertälje är seriens minsta klubbar .
Frella: Jo det gick vägen på fitthåret, lyckas vi på något sätt ta oss till slutspel i år så kommer vi få se samma skit nästa år, om vi hamnar i ks eller ingenmansland så kanske något drastiskt händer, eller jag vet inte vad som ska behöva hända, jag är mållös.
superfalle: Om det skulle innebära total scenförändring vad gäller hemmaspelet och inställning som gör att Timrå börjar spela och vinna hemmamatcher så varför inte. Då kanske snittet ökar till runt 5000 och då är det att föredra. *men jag förstår hur du tänker, hoppas du förstod hur jag tänkte*
superfalle: Som det är nu så drar man ner sig själva i skiten. Det ingen som gör det åt dem. Hade man inte fått förskott på det där driftsbidraget av kommunen så hade den här säsongen varit körd redan.
Idag tänker jag inte såga TJ eller Linkan vid fotknölarna. Nej idag är det tränare och spelare som ska ha bajset, men jag tänker inte utveckla mer än att konstatera att skit ska skit ha.
Simmalugnt: ja . fast man har ju ändå så där lite i smyg hoppats på slutspel fram till idag . men nu är de slut . enbart att kämpa för att hålla sej kvar som gäller . de hade man aldrig kunnat ana då man åkte hem från premiären .
nixXz: Det finns fler bra saker. Som att det inte är svårt att lista ut varför det ser ut som det gör. Skador. Nu är förhoppningsvis Hallin och Larsson med på lördag. Läge då att fixa till femmorna, och låta Hirsen inta en mer undanskymd roll. Nu såg jag inte aftonens bruna tillställning, men målet till trots inbillar jag mig att han fortfarande är lite, hm...småseg. Vi behöver inte hans 'känsliga handleder' nu. Vi har sett exakt vad dom kan göra. Vi behöver speed och frenesi. Hjärta, kötta och blåkämpa. Snideri kommer inte ta oss en millimeter upp ur den sörja vi hamnat i.
ÖstrandsNisse: Jag skriver det igen: Det är så frapperande att se att vi inte kan föra en match när motståndaren inte bjuder till. Lyssna på Snygg-Boork för han har rätt, till er som inte kan se/har sett det med era egna ögon menar jag. Vi saknar ett eget konstruktivt spel och det är mycket därför vi ligger där vi ligger. Det här kommer aldrig att gå. Vi har vunnit fyra(?) matcher hemma efter ordinarie tid och absolut ingenting talar för en förändring, ingenting!
liston: Det är inte världens lättaste förflyttning och när SSK:aren missar avslutet så blir det inte lättare precis. Däremot så kan man ju ha kraftiga synpunkter på att samtliga tikare stirrar puck och att det inte fanns nån back framför kassen.
Edit: Sen vet jag inte hur många mål Pitten och Åke kastat in... Kan det vara 47?