russkiy medved blyat: Åka med skridskorna framåt och titta bakåt måste bort, såvida inte tacklingar förbjuds så är skaderisken otroligt stor i det momentet.
Spock: fattar inte domarna i den här matchen. Lindelöf gör helt rätt i 1-1-läget men åker på en hakning. Spelet vänder och timråspelaren blir hakad på ett identiskt sätt men ingen utvisning?
JonteD: men måste ju bara älska brunkarkedjan, dom kör stenhårt och får smällar och tjuvnyp men inget gnäll där alls, och står på benen gör dom i princip 95% av tiden, inge filmande där inte....
JonteD: Jag är ju målvaktsexperten härinne 😅 o jag har haft svårt för Ohre tidigare men han har gjort en remarkabel uppryckning. Tror baske mig att han snart hotar JJ som 1:e.
Olle: Ha ha... kärleken kom in o satte sig ner för att kolla på hockeyn. Första kommentaren: Vad är det för skitmusik dom spelar? Ska det vara så dåligt? 😄 Fick förklara för henne att Skarin o dom övriga o NHC har betydligt bättre musik. Kommentar: Det får vi verkligen hoppas!
Spock: Kolla på situationen när Tingsrydsspelaren åker sig fri och dom tar ut lindelöf för hakning. Nån minut senare har vi ett identiskt läge där spelaren inte får avsluta för det är hakning uppe på handsken men dom blåser inte.
Domarna är inte opartiska lagmän, dom är clowner i underhållningsbranschen.
Seven nation army är ju överspelad. Men den är ju i Nelson Garden.
Major Lazer. Orgel. Kalinka techno edition har gått i NHC. Var det Levis polka i upptempo? Två låtar i rad som jag inte känner igen. Någon typ av pop-rock. MGMT
Största förvåningen är att de är så sena på playknappen.