Poffa:
I en bubbla till Wayne:
"Barnen verkar ovanligt sena att natta. Kanske är de 15 och 17, så de stretar emot väldans..?"
Poffa:
Ser snarare ut som om vi sitter på första parkett, och väntar:
Användare som är på forumet just nu: Alisandali, MGuru, Poffa, Wayne_Gresky
K70:
Påminner lite grann om Lex Lördagskväll:
"Om jag inte kommer ihåg vad som hände igår kväll, så har jag heller ingenting att skämmas för..."
K70:
Kryper ned under min sten, och önskar att jag aldrig hade stuckit upp huvudet. Verbalt blod komer flyta innan denna storm kommer lägga sig.
Voine, voine.
K70:
"moderskeppet ljungby1"
Jag ser framför mig en uppsvälld insekt i gigantiska propotioner som svävar över Småland, Sverige - ja Europa - och pluppar ut små multipla nick wherever its stekelliknande bakdel riktas.
"Mothership Control to Earth. Mothership Control to Earth. New Multiple Nick to be Received."
"Earth Calling. We have a Problem."
K70:
Undrar om Mick/Ljungby sminkar upp sig, och sätter på sig strumpebandshållaren då han/hon spelar som Brallisen..?
Hinns det med?
Ouch, Wayne Gresky:
Är det där Brallisen..?
Tar till flaskan med en gång.
K70:
Från denna säsongs Div3:
lojset | - | HVblue | 4 - 1 | (0:27 - 0:22) |
Lite dålig tid i den andra matchen lojset spelade här, med tanke på att han själv redan kunde frågorna.
Wayne Gresky:
För övrigt noterar vi att utrensningen icke har varit geografiskt hundraprocentig - nicket 'Habobo', som skyltat med att han finns i den Västgötska kommunen Habo får vara kvar.
Ring landsfiskalen!