Kvittering, och sedan snabb replik.
Hmm, var har jag sett det förr? 😶
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Huge: Oavsett så var det spelarna som inte ville/kunde representera Tre Kronor av olika anledningar som avgjorde turneringens öde. Tyvärr blev det alldeles för många nej tack från våra NHL-spelare.
Sen borde ju järnkrok ha fått vara med liksom Porseland (-;
Redigerad kommentar
Huge: Det är självklart att den med bäst insyn, utbildning, erfarenhet osv har störst förutsättningar att göra rätt bedömning. Och sannolikt också gör rätt oftare än en lekman. Men det är väl när det blivit fel man diskuterar just nu. Eller menar du att fackmannen alltid gör rätt?
Mårts basade över de tre bästa årgångarna svensk juniorhockey haft. Jag är inte imponerad av hur han förvaltade det.
Huge: Jag är otroligt förvånad över att Sverige faktiskt spelade jämnt ett tag med ryssarna. Varför de la av med en tremålsledningen vet nog inte ens ryssarna men betyder också att de knappast har en chans mot ett bra lag som Kanada.
Ett svenskt lag där mediokra lirare som Lindström och Ericsson har framträdande roller är givetvis helt chanslösa mot ett bra lag. Mannberg? Lundqvist? Hjalmarsson? Josefson? Jesus!
Du missförstår. Att han inte lyckades ta ett JVM-guld med de förutsättningar han hade är underkänt. Grönborg lyckades med en bråkdel av material.