Redigerad kommentar
Huge:
TVÅ steg fram? Hur skulle det gå till? Byta Herman mot Bäckis?
Med Brynäs Europascoutingkapacitet kanske Inge & Co plockar fram en ny Kwiatkowski...
Duon Olausson & Arlbrandt har utvecklats sedan förra säsongen.
När gör vi sådana värvningar?
Huge:
Ang Hermansson:
Lagbygge modell ett steg fram, två steg bak.
Höj ambitionen i lagbygget!
Redigerad kommentar
Lindström: Ja man blir lite fundersam över tajmingen av sparkningen. Har man nu ansett att Hermansson är duktig nog att ta en plats på Brynäs roster när man byggde laget under offseason så kan man ju tycka att det är väldigt konstigt agerat att spraka honom med full lön när man inte har forwards nog att fylla ut laget med.
Fast nu har ju inte Sundlöv gjort sig känd för att vara smart..
Huge: Nu skrev ju jag en matchrapport redan för flera år sedan. Något jag sedan undanbad mig att göra. Jag skrev en matchrapport som var mer vinklad ur ett supporterperspektiv, nämligen när vi hade invasionsresa till Leksand.
Så där sprack den tesen...
Huge: Att du har brun näsa gör dig inte hockeykunnig ;)
Hur många härinne tyckte att din rapport stämde överens med matchen nu senast?
Zzz:"Kanske har diskuteras tidigare, men det känns som om man gjort vissa justeringar i ledarstabben. Janne Larsson är nu den som sköter presskonferansen och intervjuer innan match samt är den som intervjuas på hemsidan. Från inget till allt. Har Janne fått ta ett kliv framåt?"
Tommy orkar inte ljuga mer. Cz står inte för det har gör och då återstår bara Janne...;)
70 Rodrigues: Vad är det för lallare som tillåts skriva matchrapporter på Brynäs hemsida?
En vanlig supporter boende i Sundsvall. Jag känner honom. :-)
bradberry:
Här har du tabellen som gäller på Sätråsen:
1 Brynäs, 12
2. MODO, 10
3. TIK, 7
4. SSK, 6
5. SAIK, 6
6. LHF, 5
7. HV, 4
8. LHC, 4
9. VFHC, 4
10.FBK, 4
11.RBK, 4
12.DIF, 4
Huge:"Då trodde man förstås att han skulle lyfta sig och ha en bättre chans att visa sina offensiva kvaliteter i vårt försöka att den här säsongen spela lite mer offensivt."
Och vilka kvalitéer skulle detta ha varit? Killen har harvat i fjärdeformationen om han ens fått någon speltid alls under de säsonger han varit i Brynäs.
Sundlöv var bara bekväm och gav honom kontrakt. Han skulle väl till ICA Maxi på Hemlingby innan han åkte hem den dagen han skrev kontrakt med honom.
Pengar rakt ner i Gavleån