Hahl Bundy:
Mitt utgångstips blir 0 - 0. Vi har ingen som gör målen, Zlatan levererar i Barcelona men inte i Svenska landslaget. Källström är het vi får väl inrikta oss på frisparkar då om vi skall ha nån chans och göra mål.
Sannes:
Framförallt förstår jag inte vad han skall med kaptensbindeln till när han inte har många matcher kvar i landslaget Majstorovic är väl ett bättre alternativ. Henke fick väl plats för han strumpade in en boll i helgen :-)
Har Lagerbäck koll på Goitom? Borde inte han få chansen snart?
sylf:
Glöm inte att VM Laget 1994 innehöll bara bra fotbollspelare vilket det inte kommer göra om Sverige avancerar till Vm 2010.
Huge: Men sluta försvara Lagerbäck och erkänn att han borde sagt som det är, vi spelade skitdåligt och det var tveklöst Sveriges sämsta insats på mycket, mycket länge.
Att Lagerbäck har ett enastående facit vad det gäller att ta sig till EM och VM är alldeles sant, men det försvarar inte att han just nu kört fast i en spelidé som inte fungerar och att han inte får ut det bästa ur spelarna. När han dessutom vägrar erkänna att vi spelade dåligt så drar det ett löjens skimmer över honom.
En stor ledare erkänner när han har problem och när laget spelat dåligt, han står inte där och försvarar spelarna när det så uppenbart är en lögn.
Hahl Bundy:
Lagerbäcks meriter talat för sig själv det kan ingen ta ifrån honom men det är just hans smusslande och rövslickande med spelarna som jag inte tål precis om du.Frågan är vem man skall ersätta honom med, titta England som tagit in en utländsk tränare. Borde Sverige gör lika? Antagligen är dom så in i helvete dyra att dom inte har råd. Jag har ropat på Glenn Strömberg sedan denna dök opp som expertkommentator i tv rutan. Är han rätt person? Hasse backe? Svennis? Valen är många!
Huge:
Lagerbäck kommer vi aldrig bli av med, när han dör kommer hans förbannade jävla urna och stå på avbytarbänken.
Huge:
Fan Huge du får det att låta så bra trots att du har fel.
Sedan undrar jag, måste man alltid försvara sina spelare med hull och hår varje gång? Lagerbäck är nog rätt ensam om det. Mig veterligen finns det ingen coach på vare sig landslagsnivå eller i ett klubblag som ständigt försvarar sina spelare som Lasse Kongo gör.