Salle: Äh, vi som faktiskt var på årsmötet fick ju en guidning av vår nya marknadschef Mia, väldigt trevlig person som ödmjukt sade att man har som målsättning i föreningen att vinna SM-guld inom tre säsonger och restaurangen skall servera regionens bästa mat.
Otroligt stort omklädningsrum MoDo Hockey hade, och på en av platserna kunde man återfinna en vit hjälm med #37 på.
Tydligen hade man också redan utsett ett omklädningsrum till FBK-spelarna, ett hiskeligt lilafärgat rum.
Dessutom berättade Mia att man funderade på att bygga om den nya ismaskinen i arenan och erbjuda folk att få åka ismaskin...
Imorgon skulle man måla ispisten, om jag förstod saken rätt och denna vecka kommer även möblerna till VIP-loger och restaurang.
Angående eventuell placering av resultattavla så kommer det att sättas upp någon typ av resultattavlor på "reklamlisten" ovanför de tio VIP-loger som MoDo Hockey själva äger.
knaskamilla: kan man vara så fräck att man bara går på visningen...
Självklart menade jag att dom som köpte kort fick denna bonus som "vi" andra inte får... :-(
Petey21:
Jag har då fått det nya medlemskortet. Det är Swedbank Arena och det står medlemskort 2006 på det. Dessutom är det en bild på Tobbe Viklund i överkant av kortet.
Det är väl helt enkelt så att du inte gjort din plikt och betalt in medlemsavgiften.
Tack för att du fyllde i.