NuMo:
Spina har en massa kvaliteter, men måste vara den spelare i serien som mest frekvent fattar idiotiska beslut. Hade han haft Sundströms huvud hade han säkert kunnat bli en poängkung i Elitserien.
Sawchuk:
Både Lethi och Kousa gör fel vid målet. Kousa får inte gå på och hamna på utsidan där vid sargen. Detta ställer ju Lethivuori lite som helt plötsligt måste göra Kousas jobb. Man måste dock kräva att Lethi agerar med mer pondus där än att gå ned på knä och göra ingenting.
Blake:
Kousa gör ju som alla andra i närkampsspelet den här matchen. Dvs. ingenting. Den där tacklingen är inte seriös. Han går på puck i stället för på spelaren. När pucken förvinner så finns det ingen spelare där heller.
Övriga spelare också samma, men utan att ens försöka sätta dit kroppen.
J F K:
Vad har egentligen hänt, hur fan kan man välja Kousa före Byström???
Har Byström limmat på Samuelssons dotter eller?
Berka:
Det var ju Kousa som satte han på pottan, vad fan gjorde han vid sargen?????
Sen så gör ju Lethivuori en blek figur stående på knä i stället för att spela kropp mot kropp och blad blad
Redigerad kommentar
Gusse:
Jag hade bestämt mig för att göra det, men försov mig. Typiskt. Det var väl ganska självklart att Brynäs skulle ta tre poäng ikväll.
J F K: Nog märks det att leklustan kommit fram igen. Det är ett gott tecken. Tyvärr för prestationen blir det inte riktigt seriöst och backar och forwards verkar ju inte ens spela samma match.
Backarna gör ena indianen efter den andra, men det är inte forwards oskyldig till.
Att du tycker att Cumiskeys agerande när hans dåliga passning skapar 1-3 läge är bättre agerat så lär vi aldrig bli överens antar jag.