ULTIMAVICI:
Nu har jag tröttnat på Önerud. Bänka killen, han åstadkommer ingenting och agerar otroligt nonchalant.
ULTIMAVICI:
Brynäs är farligast när dom kastar ner flipper puckar från blå.
ULTIMAVICI:
Tanken har slagit mig också! Hur som helst verkar det ha gett resultat.
NuMo:
När man skrev det gör han sitt andra, fantastiskt skönt!
J F K:
Ja undra om inte smällen på Hensick fick lita saker att ruska sig på plats i huvudet så han förstår att man måste åka skridskor och kämpa i denna liga. Det går inte att ha semester och ändå leverera.
Tycker han ser piggare och piggare ut så det går i rätt riktning där.
McFire: Jess! Samme!
Det känns säkert, trots att det är gungfly arena vi spelar i.
J F K:
Jag vet inte. Det känns som att domarna har varit enormt orättvisa mot oss på sista tiden.
J F K:
Hockey är ologiskt, vi gör en mycket sämre andra än så länge, men lyckas ändå göra mål.
Steenm:
Ser du matchen? Var ni bra i första tycker du?
J F K: "Jag tycker Brynäs är bland de sämre lagen"
Begåvad analys. Och hur jävla dåliga är inte ni då?
J F K:
Jaha Bertilsson tycker dom är bättre än senaste tre matcherna. Hur jävla dåliga har dom varit tidigare är då min fråga?
NuMo:
Ja PP är inte bra, bättre att vi skiter i det och direkt tar en utvisning och spelar 4 mot 4.
Rytter: Ja, det här blir tufft. Kan ju bli tjugo mål i baken om det skall vara så här.
PP och vi skapade lika mycket som om pucken legat i djupsnön utanför rinken i två minuter.
Redigerad kommentar
J F K:
Bara köra på, vi kan vända underlägen i år. Härligt att se att vi försöker föra matchen på bortaplan, är ju brynäs som backar hem.
zigge:
Tycker vi börjat bra. Fin passning av Hensick som öppnade upp, synd att inte Spina fick dit klubban. Sedan brände A.Kempe ett jätteläge med öppen bur.