Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
ULTIMAVICI:
Haha, jag satt och gapade hela perioden över hur man kan vara så klappkass som Torp är. VARJE gång han är inne på isen händer det något. Han tappar puckar när han är oattackerad, han tappar puckar när han leker Paul Coffey, han passar fel, han slår icing, han tar dumma utvisningar. Jag tror aldrig jag har sett en back på SHL-nivå göra så många misstag i match efter match. Och nu möter vi VITA HÄSTEN.
Han måste bort.
NuMo:
Om inte Önerud blir kvar så lämnar han oss med värdighet iaf, om han redan är klar för HV så ska han en stor eloge för sättet han offrar sig på, kämpar och ger allt för laget han är på väg att lämna.
ja vad ska man säga om dessa clowner till domare? Donald blir särbehandlad så fort han står framför kassen och sedan incidenten med torp.
aja, inget man kan göra åt nu. Bara att gå in och ösa nu.
Redigerad kommentar
Domarna började bra, nu har dom skämt ut sig. Hur kan Vita Hästen spelaren klara sig när han kör upp klubban i pungen på Torp och sedan åker på en smäll.
Fan hästen spelaren skulle ut, och torp få en tumme upp av domaren eftersom han markerar att det inte är ok att attackera klockspelet.
tjern:
Vem var jubelidioten som valde att passa hem när läget var helt under kontroll?
Gunnar Soderholtz:
Han platsar i laget rent spelmässigt, måste vara något annat som hänt som gör att han gjort sig omöjlig, antingen hos ledningen eller hos perra och tränarna.
Fest under pågående kval?
McFire:
Jag satt och funderade lite på Magnus Häggström. Han tycks ha blivit mycket mognare i sitt spel. Skulle kunna bli en billig ersättare för Önerud.
Kähkönen tillbaka nästa match iaf, Leksand måste nog vinna den om det ska gå vägen det här.
Åsikter om Kähkönen förresten? Han ligger på snittlön 90 000 - 100 000kr i månaden. Leksand signade nytt med honom nyligen dock, två år.
Grattis Modoiter!!!