Och nu...mot spisen med språng, här ska lagas mat. Tusan, att man blir så hungrig av att vinna med 6-1?!
Hemma och det är bara att konstatera, Frölunda är verkligen skitdåliga. MODO var iofs riktigt bra, men jag anser att Frölunda är det sämsta ES-laget som besökt Swedbank.
Snyggaste målet: P Öberg och hans 2-0.
"Modo kör över Frölunda, vinner elitseriemötet med 6-1 och förvärrar ytterligare göteborgslagets kris. Frölundas tränare Stephan "Lillis" Lundh hittar ändå något positivt med lördagseftermiddagen i Örnsköldsvik.
- Jävligt bra hall det här, bäst av de nya."
Haha, snacka om att greppa efter halmstrån.
Poffa: Undrar om Lillis har gjort sitt nu,märkligt uttalande:
"Jag kan bara göra mitt bästa, och jag tycker att jag kan se folk i ansiktet och mig själv i spegeln. Men jag vet ju att det är lättare att kapa ett huvud än 22, och att det är klubbens skyldighet att göra förändringar."
Frisco: ...och den där matchen, när Leonid Fatikov fick ställa sig i målet, sändes ju när SVT fortfarande var de som hade Hockeykväll.
Trevligt att Adam fick göra två mål, kanske kan bättra på hans självförtroende en aning.
knaskamilla: Jo, arenan är ju så stor så man måste gå tre minuter innan periodpaus för att hinna före er till sportbaren.
Än så länge så har publiksiffrorna varit riktigt hyfsade i Swedbank Arena. Ett genomsnitt på drygt 6.800 åskådare per match. Bara att hoppas att intresset håller i sig.