Gidde: Kanske skulle ha skrivit "när jag trodde att jag invigde min stol". Helt klart är det lite klantigt att missa vilken stol man har sin plats på. Men om en 7-8 omgångar så har jag nog lyckats memorera det.
knaskamilla: Spelar ingen roll vad det står på biljetten nu knasis. Jag kommer självklart välja att gå in på den rad du sitter på :)
knaskamilla: Nu känner jag mig en aning mobbad. Men har du tänkt på konsekvenserna? Jag menar inte lär du vilja att en stolskompis till dig skall ha en 190centimetare framför sig hela första perioden?
Nu är det nära. Dock inte så nära att jag tänker gå till SBA. Så då kommer frågan som ett e-post i burken.
Vem kör och när?
scim:
Nej, unge man. Du är sist inflyttad i Gullänget av oss. Så du är nog allt sjätte hjulet.
knaskamilla:
Vi får nog plats allihop. Jessica är liten och kan ligga i knäet på de som sitter bak.
Cyklob: Han har ju närmare än vad du har till MoDo´s hemmamatcher med ;-)
Mot Templet. Det nya.
Jag har väntat så länge på just denna dag,
det är skönt att den äntligen kommer.
Väntat så länge på just denna dag,
den ger lust när den kommer.
Frisco: Sitter och jobbar för fullt för att få ut lite ny information på vår hemsida samtidigt som man tjötar på chefen om att jobba till det man blivit tilldelat är klart är en väldigt dum ide och att jag faktiskt dessutom vill kompa ut så jag kan ta bussen till arenan och ta mig en bira. Jag får väl vara den där killen alla stör sig på som kommer och tvingar alla att ställa sig upp när han tränger sig förbi till sittplatsen längst in.