ernie eagle: "Hur gick det för Djurgården under ledning av Lundh?"
Han o blondinen på Svt tog ju laget till en final som man förlorade mot FBK(98) ,det är väl inte så dåligt.
JimmyH: in med Linkan och Billman från farmen...
Nej men kanske Bobo Simonsen (med fina kontakter med TIK08) eller han Växjötränaren. Framtiden finns i så fall antingen i allsvenskan eller någonstans utomlands. Må vi inte återanvända en gammal uttvättad elitserietränare.
Laken: Vilka här är intresserade av Wikegård då? När säsongen är slut så tycker jag att man kan börja fundera på om KJ skall vara kvar, inte nu när knappt halva serien är spelad. Nu skall man fokusera på att ta sig till slutspel och därefter i slutspelet (om vi kommer dit?) försöka prestera så bra som möjligt och verkligen höja sig när det gäller som Wikegård för övrigt i gårdagens hockeykväll uttryckte sig att vi inte har någon möjlighet till.
Om Timrå behöver en ny tränare inför nästa säsong så tycker jag att Timrå skulle behöva en lika lugn tränare som KJ ett exempel på en lugn tränare som KJ är Stephan Lundh men redan nu kan man kolla på hur det hittills gått för Frölunda.
Men som jag sa tidigare så får man börja kolla på tränare när säsongen är slut.
Däremot så går det ju alltid att diskutera saker och ting som man inte har koll på men då kan man ju använda lite mer: "Jag har hört att..." eller "Jag har fått en bild av att..." etc etc. Där man visar att det inte är ren fakta man skriver.
Men det är ju bara vad jag anser det.