Dragan 2k: Kan det vara den här som blir vår räddare!
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3055
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Dream Team:
Ja nu fattar jag varför min resa blev åt helvete! ;)
Hahl Bundy:
På ett sett kan det ju vara skönt att bara hamna där i sista omgången och slippa månaderna av ångest före. För du kommer att ha det under hela tiden KS spelas ändå. Jag skulle tro att för supportern är det åt helvete att vara avsågad långt före, men och andra sidan så är det bra uppladdning för laget att börja ladda för KS istället för att hamna där i sista omgången.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
ÖstrandsNisse: Att vi klarar KS är ju inte omöjligt. Vi har ju en bättre trupp än lagen i KS som jag ser det, så det är väl nått som pekar på att vi reder ut KS.
En annan sak är att vi varit i KS förut, sedär nu har du två saker som pekar på att vi klarar det! =)
Redigerad kommentar
mikenomad:
Varför fixade Perra så Corso, Pikken, och vampola drog, HanMÅSTE haft ett finger med i spelet.
Dom kanske sa sanningen till honom om hans sätt att spela hockey och passade inte, men dom skulle behövts nu!
Mackelito:
Skärp dig, du kan inte räkna bort Röymark, han har producerat förr men har hamnat i samma hjulspår som ALLA ANDRA i det här laget.
Bara att konstatera att vi skall vara kvar via kvalserien, vad än alla jävla modoiter säger.
Vad har Mat Robinson gjort, förutom att sprida puckarna överallat utom dit dom ska vara?
Däremot behövs två MV av klass.
Fluery Ska vara kvar, han ÄR en sniper.
ÖstrandsNisse: Hur lätt kommer det att vara att hitta spetsspelare till det här gänget som ska spela KS när det finns slutspelslag som vill spetsa till oxå?
Mission Impossible 5?
Dream Team: För mig känns det väldigt viktigt att vi får in en huvudtränare, om nu inte Ante får fortsatt förtroende vill säga. Det måste bli lite 'ordning på torpet' efter att Perra och Clabbe lämnade.
Det här laget må vara dåligt men med rätt tränare, ett nytt tänk, med en taktiskt skicklig tränare så tror jag att det finns betydligt mer att få ut. Naturligtvis bör det komma in ett par, tre, spelare som tillför spetskvaliteér. Men det är inte att ge sig f-n på.
Men vi måste kunna få till stånd bättre PP och BP, vi måste kunna få ordning på backspelet, vi måste kunna bli tightare och inte slarva lika mycket som vi gjort. Dessa egenskaper måste väl ändå finnas i den trupp vi har, mer än det som visats hittils? Låt Hallin bära C:et, och jobba med noggrannheten. Vi skänker bort så många mål genom att inte jobba färdigt situationerna, samt att vi slarvar så in i....
En bra start på kvalserien är nog avgörande för hur fortsättningen kommer se ut. Torskar Timrå ett par matcher från början tror jag vi kan glömma elitseriespel nästa säsong. Därför bör vi verkligen jobba med att vinna matcher, allt för att återfå tron på det man gör. Varför inte börja med att vinna på hemmaplan?
Nybbe: Ja, det vore ett festligt byte. En spelare som vi är missnöjda med, men som leder vår interna poängliga mot en spelare LHC är missnöjda med och som på 6,5 timmars speltid presterat 0 mål, 0 assists. Varit inne på isen e n gång det blivit mål, och som har -10 i +/-. Lägg därtill att det finns fog för rätt mycket tveksamheter kring hans karaktär.
Så, jo. Det är nog bara en tidsfråga innan han presenteras.
bobrov: Sa jag att det var fel på Robin L ? Ta det lite easy, så du inte tar i för mycket.
Robin är en perfekt lirare i en 3e femma, boxplay. Men jag tror nog att Timrå skulle behöva nått lite vassare vapen i en kvalserie. Erik Moe har en brorsa, undra om inte han kan släppa matvarorna och kliva in som första center? :)
Att kvalserien är oviss, det visste vi. Jimmy ger oss lite mer kött på de ben vi redan har nedgrävda i dyngan.