TRL: Dom där två matcherna med de två poängen har han stått bokförd för ett tag nu, säkert två månader så gissningen är väl att han lagt av igen.
Sonnenberg är ett namn man tröttnat på rejält i den här gästboken för övrigt. Framförallt så är hans relation till klubben med stor sannolikhet kraftigt överdriven. Det är ett proffs av stora mått som är väldigt lojal till sin idrott och som har en stark personlighet och som samtidigt vet hur han ska spela på sin personlighet för att bli omtyckt bland sina "fans". Jag kan tänka mig att man diskuterar på samma sätt bland supportrarna kring de lag han representerade innan oss.
Jockz: Är det klart med Lindqvist eller? I så fall - Vilken jävla floppvärvning i nuvarande läge. Ska vi bromsa oss uppför backen????
Hahl Bundy: ... sorry, tror pillrerna är slut redan.... spelarna i Örebro o Bofors råkade visst även dom skymta vår centerlinje
Skarin: Nja, egentligen är det inte så mycket Robin jag ogillar. Det är mer att han plockas in nu, och att det verkar finnas en svår fetisch för defensiva centrar hos värvarsektionen. Gärna Robin som panikvärvning, men inte när man redan har Haggan och Molinder.
Sen tycker jag väl att man skulle ha värvat tidigare och mer kraftfullt. Släpper man seriens topp3-center bör man ju ha något att ersätta med. Kan jag tycka. Att sedan vänta och vänta eftersom dom spelare man trots allt kan värva 'har fel karaktär' och man ändå har gett upp serien, nja. Det tycker jag är att bädda lite illa för sig.
yngwie:
Haha, och jag trodde att jag hade gjort något syftningsfel eller liknande. Trött nu.
Simmalugnt:
Aha, själv trodde jag det var värmländskan som satte käppar i hjulet.
yngwie:
De kan nog lyckas när de får "kömme hem".
Jag tror mycket av deras misslyckanden berodde på språkförbistringar och då syftar jag inte på Perras obefintliga engelska.
Dream Team:
Vi får väl hoppas på det. Kan dom köra en klubb till i botten!
Bragd-Birger: nja det är är juh dock betydligt bättre underbygt!
jag ville minnas honom som skapligt bakåt från fjolårets sejour hos oss...
jag reagerade på att du fick Hagos att framstå som ett offensivt hot ;)
jag anser att nylinkan i bästa fall är en skaplig bredd värvning...
förväntar mig inte att han ska vara särskillt bra framåt...
bara sådär molinder aktigt händelsefattig o initiativlös...
men vi går juh riktigt tunnt på folk nu o har gjort ett tag o det kommer gå åt helvete i lilla sm så vi behöver väl nylinkor nu...
spetsen hoppas jag verkligen att vi har råd med... men vettefan...
söder över: Nä, det känns väl inte som att Robin är den första spelaren man slänger in i PP. Men visst, man kan ju tänka sig att snubben varit mycket bänkad och inte 'hunnit med' att producera. Klockan verkar dock ha sniglat sig betydligt mer när det gäller att släppa till bakåt. Bara 6 spelare i serien har sämre +/-.
Men, statistik. Det är som bekant inget att bry sig om. Robin har säkert varit alla tajders, ijenklien.
Hahl Bundy: Jag misstänker att jag är i uppstudsfasen av min manodepression. Nästa steg blir väl att, som Knylan brukar uttrycka det, lägga sig i badkaret med älgstudsaren.
Timrå IK - Vi har alltid Silly Season !