ÖstrandsNisse: fult att göra poäng i tik... Så här ligger det till, ingen vill spela i tik med ledningen som har varit och till viss del är, så dom som lyckas göra mål och är het på marknaden tar alla chanser dom får för att lämna det sjunkande skeppet.
Brember är nog pålägg bort han också, får man hoppas när man ser hans speed och angagemang vid intervjuer!
Pisspotta sa jag, Bremberg.
Nisse: Vinst eller förlust känns faktiskt betydelselöst som läget är nu. Absolut, det är såklart positivt för laget att vinna matcher för att om möjligt få en gnutta självförtroende innan kvalserien börjar. Samtitigt startar samtliga lag på noll där. Allt som hänt innan saknar betydelse. Lätt sagt månne, men ett faktum är ju att det är så.
Positivt från kvällen: Som dom sa i studion, att vi under den första halvan av matchen vågade hålla pucken inom laget och inte bara slänga iväg den på chans. Då skapade vi också målchanser. Vi hade t.o.m tryck på DIF under långa stunder.
Återigen skapar vi målchanser. Synd bara att vi känns så nakna när vi nästan helt saknar målskyttar. Friberg kan ju inte göra allt liksom.
Nisse: det är nog för att annaas måste man istället döda kedjan med Jonte o pärssinen det syns ju att dom mer behöver tex A Larssons fart än Hagos nästan stillastående åkning...
o när Nubebn blev sportchef sent om sider så var markanden redan så otroligt tunn att det blev Molinder o co o nu skriver ju också andra lags sportchefer under på det faktum att marknaden i stort är död såväl M Näslund som Växjös H evertsson har ju uttryckt detta nu..
Så Nubben har getts otroligt dåliga kort på hand kort som skapades med de många second el tom. third hand värvningar som gordes i våras..samt att tränarbytet skulle gjorts betydligt tidigare...
Challe, Nygårds och Nubben i samspråk på DIF-matchen, Jönsson-ligan som har en plan? Klarar sig inte SSK till play-off kanske de har några inressanta spelare att ta in.
Kongo: Kolla på killen som går in och gör sitt jobb varenda match,vet ni vad han heter.. MURLEY..vilket oerhört jobb han gjorde ..på tv`n såg jag honom 2ggr tror jag!!!! tror att det var vid utvisningarna.
Jag måste bara få sticka in i debatten vad otroligt jämn elitsierien är. Det skiljer alltså 14 poäng mellan Skellefteå på förstaplatsen och MoDo på den tionde. Det är bara vi som sticker ut! Vilket jäkla sär-gäng man håller på! :)
Dream Team: Har ärligt talat tappat intresset för ES generellt när det går som vi går.
I vanliga fall tappar jag intresset för ES när Timrå åkt ur slutspelet, men nu kom det betydligt snabbare än så...
Ambroo: Lismaren har iaf tidigare visat Timråhjärta.
Självklart kommer inte Sanny att komma hit, men som han spelade när han lämnade och den relation han hade till klubben då, ja det är precis en sån spelare vi behöver idag.
Att laget nu börjar visa åtminstone lite linjer i spelet, BÅDE vad gäller anfalls- och försvarsspel, känn på den!!!1!, borde vara positivt trots förlusten. Att vi torskar nu känns inte oviktigt såklart men fokus hädanefter bör inte ligga på att vinna matcher till varje pris utan att hitta ett eget vägvinnande spel. Ett spel vi kan känna oss trygga i. Sedan måste samtliga spelare (Linkan givetvis undantagen) inställa sig i ledet och vara villiga att ta kampen varje match. Det är på det viset vi kommer att kunna vinna mark i kvalserien.
Hahl Bundy:
Rönnqvist är väl tveksam till allt som öht har med Timrå IK att göra ?
ÖstrandsNisse: Ja vad ska man tro?
Nä det var sopan Perra som låg bakom det där.