RocknRolf2: Som vanligt slingrar du dig. Jag frågade dig vem som skulle ta över efter Linkan. Som vanligt har du inget svar....
Du måste ju ha ett namn, ett alternativ, annars känns det, vad ska jag säga, att du kräver något du inte själv hanterar.
Kom igen nu. Ett namn kan du ge mig.
RocknRolf2:
Det är inte Linkan som är problemet som jag ser det.
När Nubben och TJ valde att gå skilda vägar, och då vägen ledde ner till Von Anka's pengabinge i Götlaborg så kan jag tänka mig hur snacket gick på kansliet.
- Ok, vi sätter Linkan som sportchef och nu djävlar skall vi visa att vi klarar oss lika bra utan "arslet" som Bloggrin döpte om Kent till i sin ST-blogg.
Vad som då hände var att man skrev sinnessjukt dyra kontrakt som man inte hade täckning för. Och det är dessa "greklandskntrakt man fick betala för och fortfarande betalar av på.
Jag kan inte in min vildaste fantasi tro att Linkan hade ett skit med dessa svindlande affärer att göra. Det var TJ som hade ett sorts " jagskallvisadendärnubbenattviklararossbraändå" resonemang.
Vilket givetvis gick åt helvete.
RocknRolf2: Lilla vän.
Du har ju svaren på det mesta. Därför undrar jag vem som skulle axla Linkans jobb. Du sitter ju inne med svaren eftersom du är SÅ övertygad om Linkans inkompetens. Då är det inte för mycket begärt att du också redogör för vem som tar över, vilka egenskaper denne besitter och varför du känner så.
Dina bajskastningar mot Linkan kan säkert sättas ihop med din tänkbara kandidat.
Jag vill gärna jämföra.
RocknRolf2:...men du är mogen att framföra svidande kritik? Du mular alla eventuella kritiker med ditt sätt att vara.
Jag inser att du aldrig kommer att svara på mina frågor. Som den fegskit du är.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar