Jajjen: "Är det bara matchen igår som ska bedömas? Eller t.ex. dom 17 matcherna mella jul- och OS-uppehåll?"
Självklart ska man bedöma Brynäs spel överlag på gårdagens match och inget annat.
Dom matcher där vi spelat betydligt roligare än de flesta lag räknas inte.
Att ett lag av olika anledningar kan tvingas spela lite mer defensivt än normalt i vissa matcher är en fullständig gåta för vissa soffcoacher.
MarcusElving: "Du menar att så länge jag själv inte är elittränare så får jag inte tycka någonting överhuvudtaget om Czarneckis coaching?"
Så länge du själv inte är elittränare så ska du inte betygsätta en fackmans arbete, eftersom du inte har just de fackkunskaper som krävs för att göra en rättvis bedömning av CZ:s coachning.
Sen får du tycka vad fan du vill, det är inte det saken gäller.
Vilket en femåring begriper, men inte du.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Förhoppningsvis får vi snart se sylf, gurraponken, elfving och nån annan soffcoach nere i båset inom en snar framtid.
Jag menar: en sån expertis vore det ju synd att låta gå till spillo.
Inte alla förunnat att utifrån sin soffaposition nere i mörkaste Småland kunna coacha ett lag på ett bättre sätt av vad CZ gör nerifrån båset.
Är det inte konsigt att alla ES-lag har tränare och coacher istf att låta den gratisexpertis som finns i sofforna få styra laget?
Obegripligt slöseri med resurser...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Men - vad ska Brynäs "vara med och slåss om då", anser du?? Ska denna aristokrat till klubb inom svensk elithockey likgiltigt och hjälplöst nöja sig med att vara förbisprungen för all framtid?
Dej kan man tolka som om detta kvittar och är acceptabelt. Du om någon verkar uppgiven och negativ kring Brynäs möjligheter. Det du så syrligt beskyller andra för att uttrycka...