hellge: Tack för bra kritik/feedback.
Sidan var långsam i början pga. diverse buggar. Nu tycker jag den känns riktigt snabb i såväl IE som FF. Kanske inte lika snabb som HS2 i vissa webbläsare (läs IE6) men det är fler bilder som ska renderas i HS3. At vi tagit bort frames gör även det att sidan kan upplevas som långsammare. Men jag lovar, all kod, databashantering etc. är mycket snabbare och mer optimerat än HS2.
Håller inte med om att sökfunktionen är en försämring mot HS2. Sökfunktion är ikväll uppdaterad. Klicka på "välj aktivitet" i valfritt forum och sedan "avancerad sökning". Förutom vanlig forumsökning så kan man dessutom enkelt söka i de trådar/ämnen man är inne på med hjälp av sökrutan.
Att du tycker att vissa supportrar behandlas bättre än andra är helt felaktigt. Vår målsättning är att alla ska behandlas lika och jag tycker vi har kommit långt i den frågan i och med att vi nu har forumledare från Malmö, Frölunda, Modo och Timrå.
Tack för dina synpunkter
hellge: Jag har läst denna kritik tidigare och då sett den tendens som du säger, att vissa behandlas väldigt olika.
Jag tycker dock att detta dött ut sedan vi fick in nya forumledare, och framför allt, sedan HS3 kom. Det nya HS är mycket mer välansat i kanterna, mycket därför att moderatorerna nu styr sina respektive avdelningar.
I dagsläget följer jag de stora gästböckerna, samt de jag finner intressanta. Och sett till inlägg som raderas, varningar som utfärdas osv så är det numer en relativt likvärdig bedömning i de respektive gästböckerna.
Den skillnad som nu finns kan vi inte slipa bort, om vi inte helt ska förändra styrsättet här inne på HS. Och då tror jag mycket av kunskapen, intresset och viljan med HS skulle försvinna.
Dessutom har du som användare möjlighet att påverka vad som får stå kvar och inte. Detta genom att använda anmäla inlägg, men även genom att ge betyg på de inlägg du finner bra respektive dåliga.
I övrigt så tycker jag även att nivån har höjts avsevärt, vad det gäller innehåll i allmänhet.
ante08:
Skulle andra halvan slippa då?
Bättre är kanske "Förhandsgranska" innan man slutgiltigt godkänner det fanskap man nyss producerat. Och att man kan välja "Chat Mode" för de som stavar rätt från början i sin profil.
73Sjöbba:
Skälet till att INTE ha en sådan funktion är att trådarna blir omöjliga att följa om folk sätter igång att ändra sina inlägg i efterhand. Bättre är väl då att lära sig att uttrycka sig rätt från början.
Hur svårt kan det vara att vara civiliserad?
ante08:
Nej.
Ponera att 73Sjöbba ändrar sitt inlägg i efterhand till detta:
Metal Guru: Efter en stund kanske romarna träder in i Gallien, och Asterix sörplar sin sportdryck. Det vore ju lika ballt som tretton kossor på Konsum!!!
Dom som inte vill ha mjölk på onsdagar kan ju låta bli att göra oboy då ;)
Hur skulle detta se ut, med ett sådant vapen i händerna på hela Hockeysnack..?
73Sjöbba och Ante08:
Lös problemet med "Förhandsgranska" i så fall.
Och en möjlighet att slippa den funktionen, om man befinner sig i Chat Mode.
En ännu lättare grej är ju att kosta på sig att läsa igenom sitt inlägg innan man trycker iväg det. Den funktionen är redan implementerad i HS3. Eftersom ni har ett behov att editera era alster, läser ni ju igenom texten efter ni skickat den. Gör det före. Problem solved.
ante08:
Pröva gärna och läsa igenom texten innan du trycker iväg den, och rapportera sedan hur det fungerade.