1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

507817 inlägg · 4106 ämnen

RE-building the future 2012/2013

« · 1449995 · » Till forumet

Sv: RE-building the future 2012/2013

Örnen:

Väldigt bra av Näslund. Kontinuitet är vi inte bortskämda med.

Kommentera

De flesta av oss är ganska överens om att Kristian Forsberg och Anton Hedman inte ska spela i Modo nästa år. Är det helt vansinne från min sida att ersätta dessa två med Madsen och Andersson?

Jag tänker mig att man kan spela något liknande det här:

Skröder-Sundström-Danielsson
Ersättare för Dick-Ritola-Ersättare för Schremp
Hari-Påhlsson*-Svensson
Madsen-Andersson-Westin
(Krüger, Samuelsson, Nyström, Hedberg, Possler)

* Hoppas verkligen att Påhlsson vänder hem. Han skulle göra nytta.

Anledningen till detta skulle vara att man då får fyra kedjor man kan rulla helt på, och som kan spela i princip i vilka situationer som helst utan att göra bort sig. Istiden skulle alltså vara lika ungefär mycket i spel fem mot fem, och att man får förtjäna extra speltid i special teams.

Kommentera

spud:På vilket sätt har jag tänkt fel? Du verkar påskriva mig uppfattningar som jag verkligen inte har.

Jag tycker väl inte att juniorer måste vara i tredje- eller fjärdekedjan. Det jag tycker är att en fjärdekedja mycket gärna får spela fysiskt, men de får inte vara en katastrof bakåt. De ska ha som målsättning att avlasta de andra, spela fysiskt och gärna 0-0. Av de juniorer vi har så är det i princip bara John Westin som klarar av att spela i fjärdekedjan.

Vad jag menar - och som du tydligen inte alls begrep - är att spelare som är precis på gränsen till laget hindrar juniorer att få spela. Fyller vi på med alldeles för många "kompletteringsspelare" som faktiskt Hedman är, så får inte många juniorer en chans att komma fram. Hedman är i mina ögon riktigt djävla dålig defensivt och han har inte mycket offensiv punch heller.

K Fopp har jag inte alls samma uppfattning utav. Han är hygglig defensivt och det motiverar att han kan spela i fjärdekedjan.

Kommentera

J F K:

Jag är övertygad om att det går att hitta bra fjärdekedjespelare i Allsvenskan som är betydligt bättre än Hedman. Sedan tror jag fortfarande att Anton Byström skulle göra bra ifrån sig. Han har en mognad i sitt spel som många andra juniorer saknar.

K-Fop? Helt okej fjärdekedjecenter, men frågan är ändå om det inte går att hitta någonting mer intressant? Jag tycker att han har varit riktigt dålig i boxplay i år.

Kommentera

Bad_Brett:

Byström är ett litet dilemma. Han får inte spela J20 nästa år så det är A-laget eller inget som gäller - samma läge som Krüger och då har Måns kontrakt vilket borde göra honom mer attraktiv att använda. Lägg därtill att vi har juniorer som står och knackar på dörren som dessutom har fördelen att de får spela J20, så som Samuelsson, Possler och Nyström så har jag svårt att se att Byström ska ta en plats.

Har vi tur så är Fredric Andersson fjärdecenter nästa år. Sundström, Ritola, Påhlsson och Andersson skulle tillhöra toppskiktet av centeruppställningar i Elitserien.

Kommentera

NikkiNine: Om du läser intervjun med Näslund så ser du att målsättningen är att ha ett samarbete med en allsvensk klubb nästa år för att härda spelarna på det sätt som NHL-klubbarna matchar in spelare via AHL. 

Om inte Krüger har en fantastisk försäsong till hösten så blir jag inte alls förvånad om han lånas ut till allsvenskan. Han är en offensiv talang som ska ha mycket speltid och spela PP och utvecklas, inte harva i MoDos fjärdekedja.

Jag tror inte att vi har råd att ha Madsen och Andersson i en fjärdekedja med nuvarande roll och jag tror att de skulle vara rejält missnöjda med speltiden. Däremot skulle man ju kunna ha en checkingline med Madsen, Påhlsson och Andersson som gör jobbet och har mycket mer speltid en normal checkingline och t ex matchas mot motståndarnas bästa formationer. 

Byström går att använda i en fjärdekedja, där ska däremot inte Samuelsson, Possler och Nyström harva. Byström har för övrigt nått upp i +/- 0 i Sundsvall nu, tredje bäst i laget av de som spelat ett flertal matcher.

Kommentera

Wayne Gresky:

Ja, Krüger kanske lånas ut. Jag tror inte han går in på tolv forwards nästa år heller.

Jag tror inte de skulle vara missnöjda med istiden eftersom att den enda istiden de skulle missa är power play, något de knappt spelar ändå och de får "tillbaka" istiden genom box play. I spel fem mot fem så borde kedjorna rullas och spela ungefär lika mycket. Det är något jag tror vi enbart har att vinna på, fyra kedjor som kan spela i alla zoner och i alla lägen. I dagsläget har vi bara tre, och då är väl Schremps kedja i det tveksammaste laget.

Vi kan titta på det såhär. Våra forwards nästa år:

Andersson, Madsen, Ritola, Svensson, Westin med förhoppningsvis förlängningar på Danielsson, Hari, Skröder och Sundström.

Redan där har vi nio forwards som ska ha speltid utan att ha hittat ersättare åt Dicken och Schremp och om vi också lyckas få hem Påhlsson, så har vi helt plötsligt tolv forwards i truppen. Och ärligt talat ser jag inte att Byström ska peta någon av dessa spelare förutom kanske John Westin, men det är väl inget byte som skulle förstärka laget nämnvärt.

Kommentera

Wayne Gresky:

"Däremot skulle man ju kunna ha en checkingline med Madsen, Påhlsson och Andersson som gör jobbet och har mycket mer speltid en normal checkingline och t ex matchas mot motståndarnas bästa formationer."

Jag gillar denna tanke. Madsen och Andersson är nog för dyra att ha i en fjärdekedja och dessutom skulle nog dom inte acceptera det. Sedan tycker jag personligen att bägge är så pass bra hockeyspelare att det skulle vara orättvist att ge dom så lite istid som en fjärdekedja får.

Skulle nästan villja se denna lösning redan denna säsong.

In med Schremp på kanten med Axelsson och Ritola. Ner med Björn i tredje tillsammans med Andersson och Madsen.

Tror att en sådan tredjekedja skulle klara av att stänga ner motsåndarnas första och andra kedjor på ett bra sätt, och samtidigt kan dom vara ett offensivt hot och gå på kontring. Alla tre är ju bra och snabba skridskoåkare.

På detta sätt får man bort Schremp som center och kan prova honom på en kant. Skulle vara kul att se honom ihop med Axelsson, tror att han skulle ta till vara på Axelssons passningar på ett bättre sätt än vad Svensson gjort nu på slutet.

Kommentera

Funderade lite och en stor nyckel till nästa år är att Danielsson förlänger. Inte nog med att han skulle kunna bli en del av stommen och är en riktigt bra ishockeyspelare, jag tror att det ökar våra chanser att få behålla Dick Axelsson ifall Detroit fortsatt hatar honom. Dick verkar vara ganska bra polare med Nicke, Ahnelöv och Ritola och att ha alla tre i laget hjälper nog en del.

Undrar hur Zuccarello tänker om nästa år? Kan tänka mig att Rangers ger honom ett qualifying offer och då är han ganska körd i NHL om inget lag vips skulle få för sig att trada för honom, men han verkar inte vara särskilt het på marknaden.

Tänk er följande lineup...

Skröder-Sundström-Zuccarello
Axelsson-Ritola-Danielsson
Hari-Påhlsson-Svensson
Madsen-Andersson-Westin

Schremp, Forsberg, Hedman, Svartvadet (någon som vet om vi betalar något för honom fortfarande eller om försäkringar täcker allt?) ut, Påhlsson och Zuccarello in.

"Men Zuccarello kostar för mycket!"

Jag är helt övertygad om att Zuccarello är en sådan spelare som företag runt om i Örnsköldsvik skulle älska att sponsra. Så om det skulle vara så att det fattas några kronor kan man nog ganska enkelt få till extern finansiering för honom.

Ja, det är en dröm, men det sägs att man ska jaga sina drömmar.

Kommentera

NikkiNine: Själv tror jag att Danielsson är förlorad för KHL. Men det vore ju trevligt om Macke kunde sy ihop något liknade LHC:s deal med Weinis och Mårtensson. Alltså att vi ger honom ett treårskontrakt och hyr ut honom för plenty rubels till någon oljeoligark.
Kommentera

henkelainen:

Godmorgon ;-)

Kommentera

henkelainen:  Men satan va glad man kan bli, saknar snygghasses stabila defensiv...
Kommentera

NikkiNine: Ritola kan nog bli aktuell för NHL igen kan jag tänka, Danielsson lär lämna för att käna lite deg, Axelsson åker nog hem igen, Zucca återvänder aldrig, Påhlsson avslutar inte sin karriär i Sverige...fast den som lever får se
Kommentera

arnio:Gå lägg dig.
Kommentera

arnio: Ritola är inte tillräckligt bra för nhl (än?), danielsson kan mycket väl fara och pröva lyckan i khl (för att tjäna deg) Axelssons vara eller inte vara är osäkert, men till nhl lär han aldrig komma om han inte höjer sin lägstanivå rejält, sen varför skulle han återvända till huddinge? eller dif som är hans hem i elitserien, dom som (dissade) han förut så rejält, och mza hoppas jag tar en plats i nhl för det är grabben värd, men jag har svårt att se det hända då små killar har svårt att ta plats i nhl (se krog) tyvärr.

påhlsson då, tja ett osäkert kort, jag tror dock han kommer spela i sverige men om han väljer modo är faktiskt tveksamt även fast mycket talar för det!

Kommentera

Berka: Mycket talar för det, fast det är tveksamt....avd.helgardering..
Kommentera

Gusse:gå och lägg dig
Kommentera

Berka: Jag tror nog inte att Danielsson återvänder till Dif eller Brynäs som sissat honom tidigare utan jag tror att han vill ha ta chansen att spela in lite pensionspengar i Khl eller rent av NHL (är han draftad?)
Kommentera

arnio: Ingen aning om han e draftad, och nhl känns sådär.. han är inte kanske så bra dessutom är han inte jätteung.

men khl är väldigt rimligt om nu han har möjligheten med tanke på familj osv.

Kommentera

Berka:

Danielsson är draftad av Vancouver men jag skulle vara förvånad ifall rättigheterna fortfarande fanns kvar. Hur som helst är det ett långskott att någon NHL-klubb skulle vara sugen på att ge honom ett envägskontrakt, och ett tvåvägskontrakt känns väl tveksamt att han är sugen på. Däremot är KHL och de stora drakarna i Elitserien reella hot.

Kommentera

NikkiNine: jaså nuck´s mitt lag over there ;)

jo khl känns rimligt och där kan han ju tjäna rätt bra så varför inte ett år eller 2

Kommentera

Dick Axelsson:

– Jag har ingen panik men det är klart jag vill till NHL. Fast spel i Detroit känns avlägset efter allt som har hänt. Det bästa vore kanske om de släppte mina NHL-rättigheter till någon annan klubb.

Nej, Dick. Det bästa vore om du kanske kunde stanna i Modo en säsong till. :)

Kommentera

NikkiNine: spela modo mot timrå igår, hur gick det va va va va va va??!

;)

Seger mot luleå under ordinarie är väl på sin plats nu!

Kommentera

Jag undrar lite hur Macke ser på målvaktssituationen. Tellan är riktigt bra, men just nu ligger vi på KS plats i elitserien. Skulle Tellan gå sönder frammåt mars så vi måste spela ett KS med 2 juniorer i kassen då ligger vi pyrt till. 

Nu tror jag inte på KS spel för oss, men det finns en uppenbar fara för det scenariot och som GM måste Macke agera utifrån att det kan ske. 

Kommentera

spud: Om Macke verkligen har några pengar så skulle jag bli riktigt besviken om han slösade dem på en andremålvakt.
Kommentera

Gusse:

Byter tråd på begäran av Salle. Det är ungefär som väntat. När de börjar komma upp i åren vill de antingen ha tryggheten som ett långtidskontrakt innebär eller åka till KHL/Schweiz för att tjäna pengar.

Frågan är om Näslund är villig att ge honom ett kontrakt som är längre än 2-3 år. Jag tvivlar.

Kommentera

Vi snackar ju en del om nästa års trupp redan nu, hur vill ni ha det nästa år?

Jag har redan postat mitt lag, men jag gör det igen. Självklart ska vi inte värva för mer pengar än vad vi har, men jag är övertygad om att man kan få fler sponsorer, mer årskort sålda m.m. om man gör en tydlig satsning. Tror även att man kan få mer marginalpublik på matcherna på detta sätt, förutsatt att laget vinner.

Skröder-Sundström-Zuccarello
Axelsson-Ritola-Danielsson
Hari-Påhlsson-Svensson
Madsen-Andersson-Westin

Tollefsen-***
Pöck-Lehtivuori
Ahnelöv-Byström

Tellqvist
Forsberg

Alla spelare kanske inte stannar, men då ska det värvas ersättare i samma klass eller bättre.

Jag vill ha kontinuitet för en gångs skull, men också förbättring. Jag vill se fyra jämna kedjor, där vi kan vara lugna oavsett vilka som är på isen. För mig handlar det inte om att sätta nummer på kedjorna utan man rullar helt enkelt i spel fem mot fem, och sätter in specialformationer i PP/BP.

Jag tror också att om man kör på denna modell så sätter man mindre press på spelare som Skröder och Sundström, som fortfarande är snuskigt bra men som inte blir yngre och viss försvagning måste förväntas. Tror också att man lättare kan stoppa in en junior utan att få en tydlig försvagning i laget.

Kommentera

NikkiNine: Visst ser ditt lag bra ut, men det känns inte helt realistiskt. Jag har oerhört svårt att se att vi ska kunna behålla Danielsson. Sen är frågan hur man ska göra med Skröder. Han fyller 34 innan nästa säsong börjar och enligt intervjun i Allehanda är han på jakt efter ett längre kontrakt. Till en rimlig kostnad vill jag ha kvar honom, men med ett treårskontrakt och en topplön undrar jag om det är så smart...

Samtidigt så får man på något sätt nu känslan av att det är Sundström, Skröder, Tollefsen som är stommen i laget. Risken finns att ingen är kvar till nästa säsong. Beslut, beslut, beslut, tur att man inte är sportchef.

Kommentera

Wayne Gresky:

En stor bunt pengar och löfte om satsning som topplag. Tror att det är nyckeln till att behålla många av spelarna. Skröder kan väl gott få ett 2+1?

Kommentera

NikkiNine:

Jag tror att det är viktigt att verkligen ge juniorerna chansen nu när Markus har lockat hit talanger som Krüger och Hari. Jag tror det vore bra för framtiden att våga satsa på Possler, Krüger, Hari, Byström och Bohman. Dels skulle det vara bra för ekonomin, dels skulle det vara bra för MoDos "identitet".

Kommentera

Bad_Brett:

Ja, både Hari och Byström går ju in i ordinarie lag som du kan se. Krüger platsar inte så en utlåning till Allsvenskan vore väl att föredra medan Possler och Bohman spelar J20 och är första inhoppare vid skador och sjukdomar.

Kommentera

NikkiNine: Det är ju bara att konstatera att det inte är någon lätt uppgift att sätta ihop ett lag utan en massa pengar. För Modos skull får vi hoppas att Susse fortsätter en säsong till. Han är oersättlig.

Sedan måste vi göra allt för att behålla Danielsson. Herregud, karln är ju stekhet. Och Skröder vill jag ha kvar, det är han tillräckligt bra för. Jag tror dock inte Zuccarello kommer hem, han lär bli plockad av någon annan NHL-klubb, tyvärr.

Axelsson lär knappast bli plockad av Detroit och jag tror inget annat NHL-lag är intresserat, heller. Kvar är då KHL, Färjestad eller Modo. Av de alternativen är FBK eller Modo troligast.

Alltså har vi en intakt förstakedja och en andrakedja med Axie och Ritto, där ett komplement behövs. Jag skulle inte tveka på att sätta Hari där. Juniorerna måste få chanser på platser som passar dem. 

Tredje ska vara en riktigt jobbig kedja att möta. Ponera att Påhlsson kommer hem, då är han given som center där. Madsen som en ytter tillsammans med Svensson, kanske.

Fjärde består då kanske av Andersson, Westin och Nyström. För ska vi vara ärliga kan vi inte räkna med starkare/dyrare forwardsuppsättning än så.

Backsidan måste dock stärkas med en klassback. Tollefsen riskerar vi tappa. Lehtivuori, Ahnelöv, Bohman och Ludde Byström ska alla ha en plats. De två övriga ordinarie platserna ska fyllas av två toppbackar. Möjligtvis att dessa två platser är vikta för transatlanter. 

Ställer vi ett bättre lag än så på isen 12/13 så är jag förvånad och glad. 

Kommentera

Poffa: Om han inte är oregerlig med de ekonomiska detaljerna skulle jag nog vilja ge Jens Westin ett nytt kontrakt. Fenomenalt ospännande spelartyp och det är med nöd och näppe han håller på elitserienivå, javisst. Men trots detta och trots att vi har juniorer som knackar på så borde det finnas utrymme för honom som sjätte/sjunde/åttonde back. Då slipper vi köpa in grisen i säcken a la Hersley och vi slipper bli nervösa om fler än en back får hösnuva.
Kommentera

PontusJ:

Han tog ett rejält kliv framåt i utveckligen förra säsongen, men har tagit ett nästan lika stort kliv tillbaka denna säsong. Med tanke på att Byström och Bohman ska in, känns det inte som att det finns någon plats för Westin. Han skulle nog dessutom må bra av ett miljöombyte.

Kommentera

Bad_Brett: Tja, är åtta backar inklusive juniorer verkligen i överkant? En snabb titt på statistiken så har Modo varit överlägset främst i serien på att koncentrera speltid till sex backar den här säsongen. Vill man lägga krutet på sju backar så är det såklart en väg, men personligen känner jag mig nog tryggare med att utgå från åtta backar.
Kommentera

PontusJ:

Frågan är ju hur nöjd Westin kommer vara med att vara åttondeback. Då ser jag hellre fem rutinerade backar och att Byström och Bohman får slåss om den sista platsen. Fördelen är ju att de kan spela med J-20 om de skulle få för lite speltid.

Men det är klart, man kanske kan låna ut Westin till Sundsvall eller så.

Kommentera

Bad_Brett:

Håller faktiskt med dig (!).

Hur stor skillnad är det i kvalité på Ludde och Jens? Vad kan Jens kosta? 40-50 i månaden? Den summan kan läggas på Danielssons lön till exempel.

Klart att bredd är bra men om man kan få en junior för vad dom nu tjänar för samma spel som en senior med 40-50 så är väl svaret ganska enkelt vad man väljer. Då gillar jag ändå Westin, ska sägas.

Tollefsen-Bra högerfattad back (oxymoron i Modo, jag vet)
Pöck-Lehtivuori
Ahnelöv-Byström
Bohman/Hägg

Kommentera

NikkiNine:

Japp. Nu när vi har bra juniorer för första gången på länge skall vi givetvis utnyttja det. Och jag tror det skulle vara bra för Jens med lite miljöombyte.

Faktum är att jag har stora förhoppningar på Byström nästa säsong, jag tror han kommer bli ruskigt bra. Redan nu tycker jag han visar upp en mognad i sitt spel som är ovanlig för så unga spelare.

Kommentera

Bad_Brett: Byströms enda problem såhär långt är att han många gånger spelar alldeles för svårt. Gissningsvis så har han tillåtits spela så svårt (dvs bakom-ryggen-passningar och liknande) i juniorlaget, men på seniornivå så håller det inte. Det finns inga som helst tvivel från min sida att den killen kommer att bli riktigt riktigt bra i slutändan.

Han påminner faktiskt en del om Tobbe Enström som behövde ett par säsonger att lära sig att man måste spela enkelt i första hand och snyggt endast när det finns tillfälle för det.

Den där Sundsvallsbacken imponerade stort på mig. Han kan bli riktigt hygglig också.

Kommentera

J F K: Dessutom spelar båda med #6! ;)
Kommentera

Självklart jättepositivt att både Skröder och Sundström öppnar för att fortsätta över nästa år. Inbillar mig också att det kan tala för oss ifall Danielsson blir kvar i Sverige. Han har uppenbarligen kemi med båda två och producerar som en galning. Det lär inte vara en nackdel.
Kommentera

Vill ni ha kvar Schremp till nästa säsong? Varför/varför inte?
Kommentera

NikkiNine: Hur man än ser på saken så levererar han och det ska tilläggas att han väldigt många matcher spelade med Henrik s, och nu www.importservice.nukfop och madsen, 3 spelare som haft en jobbig säsong, ändå har han väl uppemot 25-30p?!

Jag tycker han kan vara kvar om prislappen är rätt, men fick jag välja så skulle jag vilja ängna en icke eu-plats till en spelare som gör sin omgivning bättre
Kommentera

Berka: Oj kom med en webbadress där..

Sugiga telefoner dessa iPhone
Kommentera

Berka:

29 poäng på 39 matcher, så det blir väl upp emot 40 poäng om han inte blir skadad eller hamnar i en formsvacka. Han har även trevliga +6 vilket bara slås utav förstakedjan samt Pöck och Lehtivuori.

Tänk om man kunde hitta en bra omgivning för honom till nästa år. Det hade kunnat bli mycket poäng.

Bohman är för övrigt +4 och har inte varit inne på ett enda baklängesmål. Hans speltid är ju ganska reglerad men det är ändå väldigt trevligt.

Kommentera

NikkiNine: När man såg alla Zorroyoutubehighlights så fick vi alla kanske lite för höga förväntningar på Räkan? Jag fick i alla fall det, helst med tanke på att han hade gjort en del poäng under sin karriär.

Nu i efterhand så hade jag nog för höga förväntningar eftersom jag hade tankar om poängligavinnare + dominant under matcherna o.s.v. Men det är nog inte så många som klarar av att gå ifrån liten rink ---> stor rink och dominera. Helst när man inte varit utanför Nordamerika och den omställning det ändå innebär att komma till lilla Övik i det lilla landet Sverige.

Det som ändå är positivt med Räkan är att det är en kille som försöker bli bättre i det han är dålig på. Hans defensiv var dålig när han kom, men den har förbättrats (om än marginellt). Han hade/har svårt med positioneringen, helst i det defensiva arbetet. Från början av säsongen tycker jag att det syntes även i det offensiva spelet då han nästan krockade med sina medspelare eftersom han tog helt annorlunda åkvägar i anfallszon. Nu ser det ändå lite bättre ut och han kan hitta fram med öppnande pass. Teknik och spelsinne har han ju, men han måste hitta tid och utrymme till att använda dessa. Ta rätt beslut helt enkelt. 

Om man jämför honom med t.ex. Dicken så tycker jag att Räkan ändå visar upp en bättre arbetsmoral. Han backcheckar mycket mer än Dick samtidigt som han rör på sig relativt bra i defensiv zon. Dick visar med hela sitt kroppsspråk ibland att han skiter i defensiven.

Så ja, jag är försiktigt optimistisk till att förlänga med Räkan, men inte till något överpris. Och eftersom jag tror att Meyer inte stannar en säsong till så skulle jag gärna vilja ha in en nordamerikansk forward som kan komplettera Rob. Gärna någon som han känner och kan hänga med på fritiden så att det funkar bättre även utanför hockeyn. Där har det nog inte funkar helt perfekt under säsongen vad jag har fattat. Han firade bl.a. nyår med Murley t.ex. Då är det illa.... ;)

Kommentera

Bittesehr: Jag tror att det är väldigt viktigt att man har en bra fritid

Kommentera

Bittesehr: Schremp hade gjort 15 poäng extra denna säsong om han sluppit spela i så konstiga kedjekombinationer och på en felaktig plats. I Europa är det generellt sett centern som tar det defensiva jobbet, så är det sällan i transatlantisk hockey.

Hade Schremp spelat center, eller på kanten, och haft en duktig defensiv spelare vid sidan av sig samtidigt som han haft en Danielsson eller liknande på andra sidan så hade vi sett en stor skillnad.

Dessutom har man i strävan av att hålla första- och andrakedjan så intakt som möjligt hela tiden roterat Schremps kedjekompisar. I mina ögon misshandlas han lite. Och ska vi inte ändra det till nästa säsong, då ska han inte vara kvar utan då ska vi hitta en bättre lämpad spelare för de pengarna och på den icke-EU-platsen.

Kommentera

Poffa:

Hari-Påhlsson-Schremp i tredjedkedjan :)

Nä, det blir nog för dyrt. Madsen är på pappret en bra spelare att stoppa in där men han har också varit mycket upp och ner denna säsong.

Jag vet inte. Jag gillar Schremp, samtidigt har du rätt i det du säger. Tror ingen vinner på att ha honom med en underpresterande Madsen (hoppas det är en temporär formsvacka och inte att de två tidigare säsongerna varit formtoppar...) och Kristian Forsberg.

Kommentera

« · 1449995 · »